Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18870
Title: Διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου [Cd-rom] : η περίπτωση του Πειραματικού Γυμνασίου Τρίπολης : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενό της τη διερεύνηση των στάσεων πουεμφανίζουν οι εκπαιδευτικοί με αυξημένα επιστημονικά και παιδαγωγικά προσόντα,όπως αυτοί που υπηρετούν σε Πειραματικά Γυμνάσια, απέναντι στο θέμα τηςαξιολόγησης του έργου που επιτελείται στο σχολείο, μέσα από την μελέτη τηςπερίπτωσης των εκπαιδευτικών του Πειραματικού Γυμνασίου Τρίπολης. Στην αρχήαναπτύσσονται θεωρητικά στοιχεία που αφορούν τα βασικά ζητήματα που τίθενταισχετικά με την εκπαιδευτική αξιολόγηση σήμερα. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται ταπορίσματα της εμπειρικής έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου που διεξήχθη στο ενλόγω σχολείο και συζητώνται τα συμπεράσματα στα οποία φαίνεται πως οδηγούν.Οι απαντήσεις καταδεικνύουν σαφώς μια θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντιστην αξιολόγηση που δεν επηρεάζεται από κανέναν από τους παράγοντες πουεξετάστηκαν και φανερώνουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ανοιχτοί για διάλογο πάνωστο θέμα, ώστε να συμβάλουν κι αυτοί στη διαμόρφωση των βασικών κατευθύνσεωνενός συστήματος αξιολόγησης στο σχολείο.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PETROPOULOU%20BASILIKH.pdf1.26 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.