Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18758
Title: Διερεύνηση της συμβολής του διευθυντή και των εκπαιδευτικών ως παραγόντων διαμόρφωσης της κουλτούρας των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Λάρισας [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΟΥΜΠΑΚΙΑΣ
Issue Date: 6-Nov-2008
Abstract: H παρούσα έρευνα έχει σκοπό να μελετήσει τη συμβολή του διευθυντή και τωνεκπαιδευτικών, ως παραγόντων διαμόρφωσης της κουλτούρας των σχολικώνμονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Λάρισας.Στην έρευνα έλαβαν μέρος 157 εκπαιδευτικοί, 80 άνδρες και 77 γυναίκες,Γυμνασίων, Λυκείων και ΕΠΑΛ της πόλης της Λάρισας και το εργαλείο πουχρησιμοποιήθηκε ήταν ερωτηματολόγιο με τρεις ομάδες ερωτήσεων κλειστούτύπου, τα οποία μοιράστηκαν σε 23 σχολεία της πόλης και στα οποία οιεκπαιδευτικοί απάντησαν ανώνυμα.Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το κλίμα στις σχολικές μονάδες είναι καλό, όσοναφορά τις σχέσεις του διευθυντή με τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τουςτοπικούς φορείς, με μία κλιμάκωση ανάλογα με τον τύπο του σχολείου. Επίσης, απότην έρευνα προέκυψε ότι η κατάσταση δεν είναι ικανοποιητική ως προς τηνεπιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη διδακτική του αντικειμένου και τηνψυχοπαιδαγωγική και η στήριξη που παρέχεται στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούςείναι ικανοποιητική. Ακόμα, έδειξε ότι οι σχολικές μονάδες διοικούνταιδημοκρατικά, αλλά δεν ικανοποιούν σε μεγάλο βαθμό την εκπαιδευτική κοινότητα ωςπρος τις επιδόσεις των μαθητών, ενώ η αξιολόγηση που έκαναν οι εκπαιδευτικοί γιατις υποδομές των σχολικών μονάδων κινήθηκε σε μέτριο επίπεδο.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File SizeFormat 
ROUMPAKIAS.zip997.95 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.