Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18378
Title: Η ιδιαιτερότητα του θεματικού αντικειμένου της τεχνολογικής παιδείας ως πεδίου επιμορφωτικής δράσης [Cd-rom] : η περίπτωση της διερεύνησης επιμορφωτικών αναγκών διπλωματούχων εκπαιδευτικών μηχανικών στο Νομό Θεσσαλονίκης : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΡΑΣΑΝΙΔΗΣ
Issue Date: 14-Jan-2008
Abstract: Η ερευνητική αυτή εργασία, επιχειρεί να διερευνήσει την ιδιαιτερότητα τουθεματικού αντικειμένου της τεχνολογικής παιδείας ως πεδίου επιμορφωτικής δράσης.Αυτή η μελέτη της επίδρασης της τεχνολογικής παιδείας στην επιμόρφωση μέσωτης διερεύνησης των αναγκών επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μηχανικών, μιαςιδιαίτερης κατηγορίας εκπαιδευτικών, οι οποίοι είναι απόφοιτοι Πολυτεχνικώνσχολών και εργάζονται στη Δευτεροβάθμια βαθμίδα Εκπαίδευσης του τυπικούδημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος και συγκεκριμένα στο Νομό Θεσσαλονίκης.Το δείγμα αποτελείται από εκπαιδευτικούς μηχανικούς του Νομού Θεσσαλονίκης καιη μέθοδος συλλογής στοιχείων ακολούθησε την ποσοτική ανάλυση με τη διανομήερωτηματολογίων , η συμπλήρωση των οποίων ήταν εθελοντική και ανώνυμη.Στην έρευνα που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2008 συμμετείχαν 128 μόνιμοι μηχανικοίτης εκπαίδευσης που διδάσκουν τεχνολογικά θεματικά αντικείμενα στην τεχνική καιτην γενική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Η έρευνα έδειξε ότι υπάρχει επίδραση της τεχνολογικής κουλτούρας και αντίληψηςστον προσδιορισμό των επιμορφωτικών τους αναγκών, στην καταγραφή τωνπροσδοκώμενων ωφελειών από τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση και στηναποτίμηση των επιμορφωτικών φορέων. Οι εκπαιδευτικοί μηχανικοί αναγνωρίζουντην ανάγκη και τη χρησιμότητα μιας ιδιαίτερης και εναλλακτικής θεώρησης για τηνεπιμόρφωση των εκπαιδευτικών μηχανικών, που να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερεςαπαιτήσεις του θεματικού αντικειμένου της Τεχνολογικής Παιδείας [technologyeducation] και του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.[Adult Education].Διαπιστώθηκαν επίσης διαφοροποιήσεις των απόψεων των εκπαιδευτικών μηχανικώνόσον αφορά στις αντιλήψεις τους για την επιμόρφωση, σε σχέση με τις αντίστοιχεςαπόψεις που παρουσιάστηκαν σε άλλες εργασίες για το σύνολο των εκπαιδευτικών.Συμπερασματικά η επίδραση της αρχικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στοΠολυτεχνείο και της επαγγελματικής προϋπηρεσίας τους στο επάγγελμα τουμηχανικού επηρεάζουν τις επιμορφωτικές ανάγκες των μηχανικών.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TATSANIDIS%20GEORGIOS.pdf1.56 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.