Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18358
Title: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών επιμορφωτών του ΥΠΕΠΘ [Cd-rom] : η περίπτωση του προγράμματος Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ΤΠΕ στην Εκπαίδευση : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΠΑΠΑΔΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Issue Date: 14-Jan-2008
Abstract: Τιςτελευταίεςδεκαετίεςόλεςσχεδόν οι χώρεςεπιχειρούν παράλληλα με τηνεισαγωγήτου μαθήματοςτηςΠληροφορικής, να ενσωματώσουν τη χρήση των νέωντεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθημάτων του αναλυτικούπρογράμματος, μεστόχο τη βελτίωση τηςδιδασκαλίαςκαι μάθησης.Η εισαγωγήτων Νέων Τεχνολογιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση και η ορθήαξιοποίησήτουςθα επιφέρει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ουσιαστικέςκαινοτομίεςστημαθησιακήδιδακτικήδιαδικασία αυτήκαθεαυτή. Στη διαδικασία αυτήο εκπαιδευτικόςαποτελείβασικήσυνιστώσα για την αποτελεσματικήυλοποίηση κάθε εκπαιδευτικήςκαινοτομίας. Οι εκπαιδευτικοί, βρίσκονται στο κέντρο τηςπροσπάθειαςγια τηβελτίωση τηςποιότηταςτηςδιδασκαλίαςκαι καλούνται να συμμετέχουν ενεργάστηδια βίου μάθηση, ώστε να καταστήσουν κοινωνούςσ αυτήν και τουςμαθητέςτουςΕπιτακτικήείναι λοιπόν η ανάγκη για οργανωμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικώνκαι με άξονεςόχι απλώςτον τεχνολογικόαλφαβητισμόαλλάτην παιδαγωγικήκατάρτιση στη χρήση των τεχνολογιών για την αξιοποίησήτουςωςεργαλείαδιδασκαλίας, έρευνας, μάθησηςκαι επαγγελματικήςεξέλιξης(Τζιμογιάννης2002:63)Έναςαπότουςβασικούςκαι αποφασιστικούςπαράγοντεςεπιτυχίαςήαναποτελεσματικότηταςτων προσφερόμενων προγραμμάτων επιμόρφωσηςτωνεκπαιδευτικών στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.στην εκπαίδευση, είναι το επίπεδο των γνώσεων και δεξιοτήτων του εκάστοτεεπιμορφωτήσε συνδυασμόμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικούυλικού.Σκοπόςαυτήςτηςδιπλωματικήςείναι η διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών τωνεπιμορφωτών του ΥΠΕΠΘ, στο πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στηνΑξιοποίηση των Τεχνολογιών τηςΠληροφορίαςκαι των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στηνΕκπαίδευση.», σε θέματα αρχών και μεθοδολογίαςτηςεκπαίδευσηςενηλίκων.Διερευνάται επίσης, ο βαθμόςστον οποίο οι συγκεκριμένεςεκπαιδευτικέςανάγκες,καθώςκαι οι απόψεις στάσειςτων επιμορφωτών σχετικάμε την ένταξη των Τ.Π.Ε.στην εκπαίδευση συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα του προγράμματος.Τα συμπεράσματάτηςμπορούν να αξιοποιηθούν απότο ΥΠΕΠΘ για το σχεδιασμότων σεμιναρίων εκπαίδευσηςεπιμορφωτών καθώςγια τη διαμόρφωση των κριτηρίωνεπιλογήςτων συγκεκριμένων επιμορφωτών.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PAPADANTONAKIS%20ANDREAS.pdf
  Restricted Access
1.1 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.