Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18353
Title: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας για την "επικοινωνία μέσω Η/Υ" [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ
Issue Date: 14-Jan-2008
Abstract: Η εργασία έχει στόχο να διερευνήσει την εφαρμογήκαι την αποτελεσματικότητα τηςεξαποστάσεωςεκπαίδευσηςστα Σχολεία εύτερηςΕυκαιρίας σε πληθυσμόπου για διάφορουςλόγουςδεν ολοκλήρωσα την βασικήεκπαίδευση, με την μέθοδο τηςεξ αποστάσεωςεκπαίδευσηςκαι με την χρήση συνεργατικών εργαλείων που είναι προφανέςότι είναι ιδανικήγια παραμεθόριο και νησιωτικήπεριοχήόπωςτην Λέσβο.Για να επιτευχθείο παραπάνω στόχοςεπιλέχθηκε μια ενότητα απότον πληροφορικόγραμματισμόμε θέμα την Επικοινωνία μέσω Η/Υ και αναπτύχθηκε ψηφιακόεκπαιδευτικόυλικόκαι συνεργατικέςεφαρμογέςπάνω στην ενότητα αυτή Στην εργασία αυτήπαρουσιάζονται τα στάδια για την παραγωγήψηφιακούεκπαιδευτικούυλικούγιαεκπαιδευόμενους(ενήλικες των Σχολείων εύτερηςΕυκαιρίας Η εξ αποστάσεωςεκπαίδευση δεν περιορίζεται στη μελέτη του ψηφιακούυλικού αλλάοι εκπαιδευόμενοιεφαρμόζουν τιςνέεςδεξιότητεςσε ένα περιβάλλον συνεργατικήςμάθησηςυποστηριζόμενηςαπόδιαδικτυακόχώρο (wiki) που δημιουργήθηκε γι αυτότο σκοπό Το υλικόπουδημιουργήθηκε δόθηκε σε εκπαιδευόμενουςτου πρώτου κύκλου σπουδών του ΣχολείουεύτερηςΕυκαιρίαςΜυτιλήνηςγια την πιλοτικήεφαρμογήτου και αξιολόγηση αναφορικάμε το βαθμόεπίτευξηςτων στόχων του. Στην εργασία παρουσιάζονται αναλυτικάτααποτελέσματα τηςέρευναςαυτήςπου περιλαμβάνουν: την ανάπτυξη ψηφιακούεκπαιδευτικούυλικούκαι συνεργατικών εργαλείων για την εξ αποστάσεωςεκπαίδευση, τηνπιλοτικήχρήση και αξιολόγηση του εκπαιδευτικούυλικούαπόσπουδαστέςτου ΣχολείουεύτερηςΕυκαιρίαςΜυτιλήνης και συμπεράσματα για βελτιώσεις- διορθώσειςτου υλικού
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AIBALIOTIS%20MIXALIS.pdf5.52 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.