Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18334
Title: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών εκπαιδευτικών σχολείων δεύτερης ευκαιρίας της Πελοποννήσου
Authors: ΔΡΑΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΤο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) έχει σκοπό την προώθηση της απασχόλησης και της κοινωνικής ένταξης ενηλίκων, που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση και δεν έχουν τα απαιτούμενα από την αγορά εργασίας προσόντα και δεξιότητες. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού ο ρόλος του εκπαιδευτικού του ΣΔΕ καθίσταται σύνθετος και απαιτητικός.Η διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών, που στελεχώνουν τα πέντε ΣΔΕ της Πελοποννήσου, παρουσιάζεται σε πέντε κεφάλαια. Στα τέσσερα πρώτα κεφάλαια γίνονται θεωρητικές αναφορές σχετικές με το θέμα της έρευνας, διατυπώνονται τα ερευνητικά ερωτήματα, αναλύονται οι μέθοδοι και οι τεχνικές της έρευνας και αναφέρονται τα σημαντικότερα ευρήματα που ανέδειξε η ποσοτική και ποιοτική προσέγγιση του θέματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο επιχειρείται ο ερμηνευτικός σχολιασμός των ευρημάτων μέσα από τη συσχέτισή τους με: τις σημαντικές θεωρητικές αναφορές, τα χαρακτηριστικά των ΣΔΕ, τα σχόλια και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στην έρευναΗ διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών, μεταξύ των άλλων, αναδεικνύει ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί από τους μισούς, των πέντε ΣΔΕ της Πελοποννήσου, έχουν ανάγκη επιμόρφωσης:• Στο χειρισμό της εναρκτήριας συνάντησης με τους εκπαιδευόμενους.• Στο σχεδιασμό της διδακτικής ενότητας και• Στη χρήση των ενεργητικών – συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών.Τελικά, με βάση τα ευρήματα της έρευνας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί από τους μισούς, των πέντε ΣΔΕ της Πελοποννήσου, έχουν ανάγκη επιμόρφωσης σε θέματα αρχών, πρακτικών, τεχνικών και μεθόδων της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.