Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18328
Title: Στάσεις και αντιλήψεις των δημοσίων υπαλλήλων σχετικά με τη δυνατότητα μεταφοράς των αποτελεσμάτων της ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης στο εργασιακό περιβάλλον : η περίπτωση του υπουργέιου οικονομίας και οικονομικών
Authors: ΤΑΤΙΑΝΗ ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: ΣΥΝΟΨΗΗ ανάγκη μεταφοράς των παρεχόμενων γνώσεων/δεξιοτήτων στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων του δημοσίου τομέα στην εργασιακή πραγματικότητα των εργαζομένων βασίζεται στις ακόλουθές διαπιστώσεις:- εάν τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης δεν αξιοποιούνται στην εργασία των υπαλλήλων, η επένδυση που επιδιώκεται μέσα από την ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση δεν οδηγεί σε ανάλογη βελτίωση της ατομικής απόδοσης των εργαζομένων. Η εκπαίδευση, επομένως, ακόμα και αν έχει επιτύχει τους μαθησιακού στόχους της, δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της οργάνωσης και των εργαζομένων.- Σύμφωνα με βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων η σύνδεση της εκπαίδευσης με την εμπειρία και τις πραγματικές ανάγκες των ενήλικων εκπαιδευομένων λειτουργεί ως βασικός παράγοντας υποκίνησης για τη μάθηση και διαμορφώνει θετικές ή αρνητικές στάσεις για τη συμμετοχή σε μελλοντικά εκπαιδευτικά προγράμματα.Στην παρούσα εργασία το ζήτημα της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης αναλύεται από τη σκοπιά της μεταφοράς των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα συμπεράσματα βασίζονται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών σχετικά με την παρεχόμενη εκπαίδευση από τη Σχολή Επιμόρφωσης Υπαλλήλων Υπουργείου Οικονομικών (Σ.Ε.Υ.Υ.Ο.). Τα βασικά ερωτήματα που μας απασχολούν αφορούν α) στην υποκίνηση των υπαλλήλων για μεταφορά β) στην καταλληλότητα του σχεδιασμού των προγραμμάτων ώστε να ευνοούν τη μεταφορά και γ) στην ύπαρξη θετικού εργασιακού κλίματος.Η ανάλυση των δεδομένων αναδεικνύει αρκετές προβληματικές περιοχές. Παρά το γεγονός ότι ανιχνεύεται η ύπαρξη σε ικανοποιητικό βαθμό υποκίνησης των εργαζομένων για να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης, ο αδύναμος σχεδιασμός και η διαμόρφωση ενός ιδιαίτερα αρνητικού κλίματος μεταφοράς καταδεικνύουν την αναποτελεσματικότητα του ισχύοντος συστήματος μεταφοράς και την ακαταλληλότητα της παγιωμένης στους δημόσιους οργανισμούς «εκπαιδευτικής κουλτούρας».
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.