Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18325
Title: Η σχέση ανάμεσα στην ικανοποίηση από την ενδοεπιχειρησιακή επιμόρφωση και τη συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των διδασκόντων στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης του νομού Λάρισας
Authors: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΩΣΤΟΥΛΑΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΟ σκοπός αυτής έρευνας ήταν να εξεταστεί αν υπάρχει σχέση μεταξύ της επαγγελματικής ικανοποίησης και της ικανοποίησης από την επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, καθώς και αν η πρόθεση μελλοντικής συμμετοχής σε επιμορφωτικές δραστηριότητες σχετίζεται α) με τη συνολική ικανοποίηση από το επάγγελμα και β) με την ικανοποίηση από την επιμόρφωση. Επίσης εστίασε στην αναζήτηση στατιστικά σημαντικής σχέσης ανάμεσα στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών αυτών και στους δημογραφικούς παράγοντες: Ηλικία, συνολικά χρόνια διδασκαλίας και προϋπηρεσία στην τρέχουσα θέση εργασίας. Η έρευνα έγινε με το ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, το οποίο κατασκευάστηκε γι' αυτό το σκοπό και συμπληρώθηκε από ένα αντιπροσωπευτικό, τυχαίο δείγμα 102 εκπαιδευτικών. Η στατιστική ανάλυση των απαντήσεων με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS έδειξε ότι οι φροντιστές που είναι ικανοποιημένοι από την επιμόρφωση που λαμβάνουν, είναι ικανοποιημένοι και από την εργασία τους, ενώ παράλληλα στατιστικά σημαντική θετική σχέση βρέθηκε και ανάμεσα στην ηλικία και την επαγγελματική ικανοποίηση. Ωστόσο, η επαγγελματική ικανοποίηση δε συσχετίστηκε με την προϋπηρεσία, επαγγελματική ή οργανωσιακή. Τέλος, όσο πιο ικανοποιημένοι είναι οι εκπαιδευτικοί από την επιμόρφωση και την εργασία τους, τόσο πιο πρόθυμοι εμφανίζονται να συμμετέχουν μελλοντικά σε επιμορφώσεις.Λέξεις κλειδιά: Επαγγελματική Ικανοποίηση, Επαγγελματική Δυσαρέσκεια, Ικανοποίηση από την Επιμόρφωση, Εκπαιδευτικοί, Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.