Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18323
Title: Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση στους δασκάλους του Ν. Αχαΐας
Authors: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΑντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση της αποτελεσματικότητας της Επιμόρφωσης των δασκάλων στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση, όπως έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα. Ειδικότερα, στόχοι της έρευνας είναι να εξεταστεί αν το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης “Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση” οδήγησε α) σε βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων στις ΤΠΕ των επιμορφωμένων δασκάλων και β) σε εφαρμογή τους στην καθημερινή διδακτική πράξη.Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στους δασκάλους των Δημοτικών Σχολείων του Νομού Αχαΐας. Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της έρευνας ήταν οκτώ μήνες (1 Οκτώβρη 2006 – 31 Μαϊου 2007). Η επιλογή των Σχολείων έγινε με τη μέθοδο της τυχαίας στρωματοποιημένης δειγματοληψίας.Συμπληρώθηκαν 122 ερωτηματολόγια και διενεργήθηκαν 8 συνεντεύξεις.Από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι υπήρξε σημαντική βελτίωση των δασκάλων σε επίπεδο γνώσεων/ δεξιοτήτων στις ΤΠΕ.Φαίνεται όμως ότι οι δάσκαλοι δεν απέκτησαν την επάρκεια, ώστε να χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ στο μάθημά τους. Προτιμούν να χρησιμοποιούν ΤΠΕ κυρίως στο σπίτι. Παρά τα παραπάνω, οι δάσκαλοι έχουν την άποψη ότι οι ΤΠΕ μπορούν και πρέπει να χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.Τέλος, επιθυμούν να υπάρχει περαιτέρω επιμόρφωση σε θέματα ΤΠΕ, με σαφή προτίμηση σε θέματα εφαρμογών των ΤΠΕ στην τάξη.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.