Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18319
Title: Αξιολόγηση προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Π.Ε.Κ. Λαμίας
Authors: ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανταπόκριση του περιεχομένου της εισαγωγικής επιμόρφωσης στις επιμορφωτικές ανάγκες των δασκάλων, που την παρακολούθησαν Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η κάλυψη των επιμορφωτικών αναγκών των δασκάλων από το περιεχόμενο της εισαγωγικής επιμόρφωσης, που υλοποιήθηκε στο Π.Ε.Κ Λαμίας κατά τα έτη 2005-2006 Η ανίχνευση των επιμορφωτικών αναγκών, που εκφράζουν οι ίδιοι, σε θέματα συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων και του βαθμού κάλυψής τους από το περιεχόμενο της εισαγωγικής επιμόρφωσης, αποτέλεσαν τους άξονες της έρευνας. Διερευνήθηκαν, επίσης οι αιτίες που οι νεοδιόριστοι δάσκαλοι θεώρησαν ότι προκάλεσαν τις ανάγκες τους, οι παράγοντες που θεωρούν ότι θα μπορούσαν να κάνουν περιεχόμενο πιο ενδιαφέρον γι' αυτούς, καθώς και οι παράγοντες, που είχαν κατά τη γνώμη τους αρνητική επίδραση στην ποιότητα του περιεχομένου του προγράμματος. Στο πλαίσιο αυτό καθορίστηκε ο σκοπός οι στόχοι, τα ερευνητικά ερωτήματα και η υπόθεση εργασίας της εμπειρικής έρευνας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάϊο 2007 με τη συμμετοχή 30 δασκάλων. που υπηρετούσαν στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Ως μέθοδος χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική επισκόπηση, με εργαλείο για τη συλλογή δεδομένων το γραπτό ερωτηματολόγιο και ποσοτική ανάλυση των δεδομένων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο. α) της εισαγωγικής επιμόρφωσης, β) των επιμορφωτικών αναγκών των νεοδιόριστων δασκάλων και γ) της αξιολόγησης των προγραμμάτων. Ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της βιβλιογραφικής επισκόπησης Το δεύτερο μέρος, που αναφέρεται στην εμπειρική έρευνα, περιλαμβάνει τη μεθοδολογία. της έρευνας, την παρουσίαση και ανάλυση των δεδομένων και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανάλυσή των δεδομένων της έρευνας. Η έρευνα έδειξε ότι το περιεχόμενο της εισαγωγικής επιμόρφωσης δεν καλύπτει τις επιμορφωτικές των νεοδιόριστων δασκάλων, δεν τηρούνται οι βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων κατά το σχεδιασμό και την υλοποίηση του περιεχομένου και δεν επαρκεί ο χρόνος, που διατίθεται για την παρουσίαση κάθε θέματος.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.