Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18318
Title: Κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την επαγγελματική τους ανάπτυξη, μετά τη διετή τους επιμόρφωση στο διδασκαλείο Δημήτριος Γληνός
Authors: ΓΑΤΣΟΣ Β. ΧΡΗΣΤΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Οι επιστημονικές και ερευνητικές μελέτες διαπιστώνουν ότι τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος αποτελούν σε μεγάλο βαθμό προβλήματα των ίδιων των εκπαιδευτικών, ως προς την επαγγελματική τους ανάπτυξη και σχετίζονται με την επιμόρφωση και μετεκπαίδευσή τους. Συνεπώς, μια ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών θα διαμορφωνόταν αν τα προγράμματα επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης κάλυπταν τους εκπαιδευτικές τους ανάγκες, ως ενηλίκων εκπαιδευομένων, κάλυψη η οποία θα συνέβαλε αποτελεσματικά στην επαγγελματική τους ανάπτυξη, η οποία αποτελεί ζητούμενο κάθε εκπαιδευτικού, που ως εργαζόμενος, αντιμετωπίζει ένασυνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον εργασίας.Αντικείμενο τους παρούσας μελέτης είναι να αποτυπωθεί ο βαθμός κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών που αφορούν την επαγγελματική ανάπτυξη, των αποφοίτων εκπαιδευτικών της Α/θμιας εκπαίδευσης του προγράμματος μετεκπαίδευσης του Διδασκαλείου «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΛΗΝΟΣ», μέσα από το πρίσμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση των όρων «επιμόρφωση-μετεκπαίδευση», όπως και μία προσπάθεια αποσαφήνισης της εκπαιδευτικής ανάγκης και επιχειρείται η σύνδεση επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης μέσα από ζητήματα που άπτονται των αρχών της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.Παρουσιάζονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις, της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και η αναγκαιότητά της, γίνεται επισκόπηση των βιβλιογραφικών αναφορών. Στο δεύτερο μέρος διαπραγματεύονται ζητήματα μεθοδολογίας και αποτυπώνεται η έρευνα στο σύνολό της Η ερευνητική προσέγγιση που επιλέχτηκε ήταν η ποσοτική ανάλυση δεδομένων, τα οποία συλλέχτηκαν από αποφοίτους του Διδασκαλείου. Γληνός με αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο. Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι εκπαιδευτικοί προτείνουν αλλαγές στη λειτουργία του Διδασκαλείου, προς την κατεύθυνση των αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων, καλύτερη οργάνωση των σπουδών και δηλώνουν αναντιστοιχία της παρερχομένης γνώσης με τις ανάγκες που αντιμετωπίζουν στο χώρο εργασίας τους.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GATSOS%20XRISTOS.pdf1.03 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.