Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18307
Title: Διερεύνηση καλών πρακτικών ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης του ΟΤΕ από την OTEAcademy
Authors: ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΩΡΗ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΤο αντικείμενο της μελέτης - εργασίας είναι η διερεύνηση καλών εκπαιδευτικών πρακτικών της ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης που προσφέρει ο ΟΤΕ στο προσωπικό του, μέσω του εκπαιδευτικού φορέα του που απαντά στην επωνυμία ΟΤΕAcademy. Με σκοπό τη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού του, ειδικά στις νέες τεχνολογίες, ο ΟΤΕ παρέχει μέσω της δημιουργίας της θυγατρικής του εταιρείας ΟΤΕAcademy και την αξιοποίηση του ιδιαίτερα πλούσιου σε εξοπλισμό εκπαιδευτικού κέντρου που είχε δημιουργήσει και που είναι γνωστό ως «Εκπαιδευτικό , Ερευνητικό Κέντρο ΟΤΕ», τη δυνατότητα κατάρτισης του προσωπικού του με στόχο την εξειδίκευση και πληροφόρησή του σε αυτές.Γεγονός είναι ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, διακρίνονται από μια εκπληκτική όσο κι εξίσου προκλητική για τον διδάσκοντα ανομοιογένεια, η οποία επιτείνεται όχι τόσο στον πλούτο των ηλικιών που τη συνθέτουν όσο από τη διαφορετικότητα και ποικιλία των εμπειριών, των γνώσεων, του επαγγελματικού, οικονομικού, κοινωνικού και πολιτιστικού υπόβαθρου των ατόμων που την απαρτίζουν, από την ποικιλία και των πλούτο των ήδη διαμορφωμένων προσωπικοτήτων των ατόμων από τα οποία αποτελείται.Η ανάπτυξη γνώσεων και εμπειριών μέσα στον οργανισμό, συνιστούν μία διαφορετική δυναμική. Οι μεγάλες δυνατότητες που προσφέρει η «διαρκής επιμόρφωση και η «συνεχιζόμενη κατάρτιση» καθώς επίσης, η διάθεση των εργαζομένων για επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη ενισχύουν τη δυναμική αυτή και μετατρέπουν το ανθρώπινο δυναμικό σε απαραίτητο στοιχείο της εξέλιξης του Οργανισμού.Η εκπαίδευση στους οργανισμούς συχνά θεωρείται πολυτέλεια. Αποτελεί εργαλείο προς όφελος του οργανισμού και του εργαζόμενου. Συμβάλει με την ύπαρξή της, στη βελτίωση της ποιότητας της εργασίας. Συμβάλει ακόμη στην αύξηση της ικανοποίησης από τον εργασιακό χώρο και στο ηθικό του προσωπικού των οργανισμών. Προκειμένου, να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρακτικών, που ακολουθούνται από το φορέα εκπαίδευσης του Οργανισμού, ώστε να αποδειχτεί η εφαρμογή τους, ως «καλές πρακτικές», η συγκεκριμένη μελέτη πορεύτηκε μέσα από στάδια που δημιούργησαν προβληματισμούς, ανακάλυψαν ελλείψεις ή ακόμη και παραλείψεις, πρότεινε λύσεις αλλά και θέσεις που θα μπορούσαν να αποβούν ικανές ώστε να δημιουργήσουν μια νέα πρόταση ή και νέα διάσταση έρευνας σε ζητήματα που ο χρόνος και ο χώρος δεν τα επιτρέπει.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.