Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/18293
Title: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών εκπαιδευτών προγραμμάτων κοινωνικού αποκλεισμού των κέντρων επαγγελματικής κατάρτισης τα οποία απευθύνονται σε παλιννοστούντες
Authors: ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΤα τελευταία χρόνια αυξάνονται δραματικά οι ανάγκες για εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε ενηλίκους, αναπτύσσεται έντονος διάλογος και προβληματισμός για την ποιότητα στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης και στην εκπαιδευτική διαδικασία, αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος των εκπαιδευτών για την αναβάθμιση και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων, αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες από την επίσημη πολιτεία για εκπαίδευση εκπαιδευτών, εκπονούνται μελέτες και έρευνες για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών που απασχολούνται σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων.Η μετεξέλιξη της χώρας μας σε χώρα υποδοχής μεταναστών είχε ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση ειδικών ομάδων που αντιμετωπίζουν γενικότερα προβλήματα ρατσισμού, κοινωνικού και επαγγελματικού αποκλεισμού και αποτελούν σ´ ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικό κοινό το οποίο συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα όπως αυτά που υλοποιούνται από τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης. Με την παρούσα μελέτη διερευνούμε εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών ενηλίκων - τριών ομάδων διαφορετικών αντικειμένων -που αφορούν στάσεις, νοοτροπίες, απόψεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές σχετικές με μία σημαντική ομάδα εκπαιδευομένων αυτή των παλιννοστούντων. Διερευνούμε ακόμη: α) εάν οι ανάγκες τους συνδέονται με το επαγγελματικό τους αντικείμενο , β) εάν διαφοροποιούνται ποσοτικά και ποιοτικά για την κάθε ομάδα και γ) εάν αναγνωρίζουν αυτές τις ανάγκες, τις συνειδητοποιούν και εκφράζουν πρόθεση να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές διαδικασίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να αξιοποιηθούν από τα ΚΕΚ, στα οποία θα υλοποιηθεί η έρευνα προκειμένου να εφαρμόσουν εσωτερικές διαδικασίες εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης εκπαιδευτών, να κοινοποιηθούν σε άλλα ΚΕΚ και φορείς επιμόρφωσης ενηλίκων, να είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στους περιφερειακούς οργανισμούς εκπαίδευσης ενηλίκων και να συνεκτιμηθούν με πορίσματα άλλων ερευνών.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.