Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17468
Title: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟ «ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΖΙΩΓΑ» ΣΤΟ ΛΕΥΚΟΧΩΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Authors: ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΕΡΑΣΩ
Issue Date: 2013
Abstract: Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη κινητικότητα και ζήτηση στονχώρο του εναλλακτικού τουρισμού. Πολλοί τουρίστες αναζητούν πλέον εναλλακτικέςπροτάσεις τουρισμού, που θα τους χαλαρώσουν και θα τους ηρεμήσουν από τουςέντονους ρυθμούς της καθημερινότητας. Επιδιώκουν λοιπόν να έρθουν πιο κοντά μετην φύση και να κάνουν πράγματα τα οποία δεν θα έκαναν στην καθημερινότητάτους. Μία τέτοια μορφή εναλλακτικού τουρισμού αποτελεί και ο αγροτουρισμός.Στην διπλωματική αυτή εργασία, θα ασχοληθούμε με το μάρκετινγκ τωναγροτουριστικών επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα με το μάρκετινγκ τουΑγροκτήματος Ζιώγα, μιας επιχείρησης που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη και πουεπιθυμεί να προβάλλει τον αγροτουρισμό ως μια μορφή εναλλακτικού τουρισμού.Στην πρώτη ενότητα της εργασίας μας, γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση τηςέννοιας του αγροτουρισμού και πως αυτός έχει αναπτυχθεί τόσο στον Ελλαδικό χώροόσο και στο διεθνή χώρο. Επίσης, αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ και κυρίωςτου τουριστικού μάρκετινγκ καθώς επίσης και η χρησιμότητά του. Στην συνέχεια,γίνεται μία ανάλυση για τον σχεδιασμό των τουριστικών σχεδίων μάρκετινγκ.Στην δεύτερη ενότητα, βλέπουμε σε πρακτικό επίπεδο ένα στρατηγικό σχέδιομάρκετινγκ για το Αγρόκτημα Ζιώγα και καταλήγουμε σε συμπεράσματα σημαντικάγια την ανάπτυξη και την βελτίωση της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIKONOMOU%20KERASO.pdf879.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.