Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17442
Title: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ
Authors: ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΤΡΙΜΗ
Issue Date: 4-Sep-2009
Abstract:  Η διπλωματική διατίθεται μόνο τοπικά στη βιβλιοθήκη λόγο του μεγέθους της.   Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση- τόσο ως θεωρητική σύλληψη όσο και σανπρακτική εξοικείωση, μέσω της περιπτωσιολογικής μελέτης της γεωγραφικής περιοχής τουΔήμου Λουτρακίου-Περαχώρας -της διαδικασίας σχεδιασμού τοπικού στρατηγικούτουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ τόσο από την πλευρά των συστατικών στοιχείων τουπροσφερόμενου τουριστικού προϊόντος της περιοχής όσο και από την πλευρά των τουριστών,από την άποψη της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών/αγαθών και της ικανοποίησηςτων αναγκών τους, ως ομάδα/στόχος του τουριστικού μάρκετινγκ.Κύρια μέθοδος προσέγγισης του θέματος της Διπλωματικής εργασίας αποτέλεσαν ηΔευτερογενής έρευνα και Πρωτογενής με χρήση συνεντεύξεων και δομημένουερωτηματολογίου στις τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς της περιοχής.Καθώς έως σήμερα δεν έχει γίνει για το τουριστικό προορισμό του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας σχεδιασμός προγράμματος ολοκληρωμένης προσέγγισης μάρκετινγκ, γίνεταιπροσπάθεια εφαρμογής ολιστικής αντίληψης/φιλοσοφίας σχεδίου μάρκετινγκ που συνδέεταιάμεσα με την λήψη αποφάσεων για συγκεκριμένα προβλήματα του εν λόγω τουριστικούπροορισμού αλλά και την ικανοποίηση των στόχων που καλείται να επιτύχει η στρατηγικήμάρκετινγκ, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία των σχεδίων μάρκετινγκ.Η διαδικασία λήψης στρατηγικών αποφάσεων για ζητήματα τουριστικού μάρκετινγκαποτελείται από τη στρατηγική ανάλυση επιλογή υλοποίηση, αντιμετωπίζονταςσυγκεκριμένα προβλήματα και δυσκολίες (τουριστική υπερφόρτιση της περιοχής,διαπεριφερειακές ανισότητες, περιβαλλοντικά προβλήματα) με συγκεκριμένους τρόπους(τουριστική διαχείριση, ανάπτυξη υποδομών και ειδικών μορφών τουρισμού) κατά τηνκατάρτιση και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ.Αντίθετα, η στρατηγική κατεύθυνση της τουριστικής περιοχής εκφράζεται από τουςστόχους σχεδίου μάρκετινγκ που επηρεάζονται από παράγοντες του εσωτερικού (εγγύτηταμε Αθήνα, τρόποι βελτίωσης και εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος, εντοπισμόςευκαιριών, κ.α.) και εξωτερικού περιβάλλοντος (διεθνείς, διαπεριφερειακός ανταγωνισμός,δημογραφική γήρανση, χωροταξικός σχεδιασμός, δημόσια διοίκηση) του προορισμού.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.