Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17429
Title: Μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών μονάδων. Εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές μονάδες της Μυκόνου και τα αποτελέσματά του
Authors: ΓΚΑΝΙΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Issue Date: 4-Sep-2009
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε από το φοιτητή Γκανιάτσο Νικόλαοστα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «'ιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» τουΑνοικτού Πανεπιστημίου της Ελλάδος υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. ΧρήστουΕυάγγελου.Το θέμα με το οποίο ασχολούμαστε στη διπλωματική αυτή εργασία είναι το μάρκετινγκ τονξενοδοχειακών μονάδων , η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές μονάδες της Μυκόνου καιτο αν η εφαρμογή του μάρκετινγκ επηρεάζει την επιτυχία τον ξενοδοχειακών αυτώνμονάδων.Αρχικά παρουσιάζουμε τι είναι το μάρκετινγκ και ποιες διαδικασίες θα πρέπει να ακολουθείένα ξενοδοχείο σύμφωνα με αυτό ώστε να έχει επιτυχία. Αυτό έγινε από επισκόπηση τηςσχετικής βιβλιογραφίας. Παρουσιάζουμε πρώτα δηλαδή τις μεθόδους τις οποίες περιλαμβάνειτο μάρκετινγκ και έπειτα μέσω της έρευνας μας βλέπουμε αν εφαρμόζονται από ταξενοδοχεία της Μυκόνου, και αν οδηγούν τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία σε επιτυχία.'ιαλέξαμε να ασχοληθούμε με το νησί της Μυκόνου γιατί πρόκειται για έναν από τουςδημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, όχι μόνο για τους Έλληνες αλλάκαι για τους ξένους. Με την έρευνα αυτή θέλουμε να δούμε κατά πόσο σε ένα τόσοτουριστικό νησί εφαρμόζονται μέθοδοι μάρκετινγκ και αν αυτοί βοηθούν στην επιτυχία.Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίοστάλθηκε σε όλα σχεδόν τα ξενοδοχεία της Μυκόνου ( σύμφωνα με το σύνδεσμο ξενοδόχωντης Μυκόνου ). Το δείγμα μας αποτελείται από 44 ξενοδοχεία κυρίως 3 και 4 αστέρων.Έπειτα από την παράθεση της σχετικής βιβλιογραφίας οδηγηθήκαμε στη δημιουργία τωνερευνητικών μας υποθέσεων. Πιο συγκεκριμένα εξετάσαμε αν η υιοθέτηση τεχνικών καιστρατηγικών μάρκετινγκ και η χρήση του διαδικτύου στα συστατικά στοιχεία του μίγματοςμάρκετινγκ επηρεάζουν την επιτυχία τον ξενοδοχειακών μονάδων της Μυκόνου.Παράλληλα, συλλέξαμε και στοιχεία για την εμπειρία, την εκπαίδευση και τη θέση τωνστελεχών των μονάδων που δέχτηκαν να συμμετάσχουν στην έρευνα, καθώς και για τιςπρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, αλλά και στοιχεία για τις ίδιες τις ξενοδοχειακέςμονάδες.Από την έρευνα που κάναμε προέκυψε πως τα περισσότερα ξενοδοχεία στη Μύκονοακολουθούν τις μεθόδους του μάρκετινγκ και επιβεβαιώθηκαν οι ερευνητικές μας υποθέσεις.Από τις αναλύσεις τον αποτελεσμάτων που έγινα είδαμε η χρήση μεθόδων μάρκετινγκεπηρεάζει θετικά την επιτυχία τον ξενοδοχείων στη Μύκονο όπως επίσης πως η χρήσηιντερνετ στα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ επηρεάζει και αυτή την επιτυχία τονξενοδοχείων.Η έρευνά μας ασφαλώς και δεν στερείται περιορισμούς και δεν μπορούμε να προβούμε σεγενικεύσεις αποτελεσμάτων με απόλυτη βεβαιότητα και σαφήνεια, όμως σίγουρα τααποτελέσματα της δείχνουν μια τάση που επικρατεί στα ξενοδοχεία της Μυκόνου.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GKANIATSOS%20%20NIKOLAOS.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.