Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17413
Title: Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ του νομού Κεφαλληνίας [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΔΗΣ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Ο τουρισ΅ός ση΅άδεψε καθοριστικά την αναπτυξιακή πορεία πολλών περιοχών, τόσοστον αναπτυγ΅ένο, όσο και στον αναπτυσσό΅ενο κόσ΅ο. Αρχικά προσφέρθηκε ως ά΅εσηαναπτυξιακή διέξοδος σε περιοχές προικισ΅ένες ΅ε φυσικούς και πολιτισ΅ικούς όρους, αλλάστης ΅έρες ΅ας η προώθηση και ανάπτυξη του αποτελεί στόχο συχνά υψηλής προτεραιότηταςκαι ΅ια εναλλακτική επιλογή για οποιαδήποτε περιοχή, ακό΅α και αν δεν διαθέτει ση΅αντικούςπλουτοπαραγωγικούς πόρους. (Μπριασούλη, 2000, Γ. 123).Η ΅ελέτη του τουρισ΅ού δεν αποτελεί ανεξάρτητη επιστή΅η, αλλά απαιτεί την ανάλυσηση΅αντικού αριθ΅ού ανθρώπινων και φυσικών παρα΅έτρων που ε΅πλέκονται σεδιαφορετικούς κλάδους επιστη΅ών. Από την προπολε΅ική περίοδο επιστή΅ες όπως η οικονο΅ία,η γεωγραφία και η ιστορία αλλά και επιστή΅ες όπως η κοινωνιολογία, η ανθρωπολογία, ηοικολογία και η αρχιτεκτονική έχουν ΅ια δυνα΅ική παρουσία στην ανάλυση του τουριστικούφαινο΅ένου και στη διαχείριση των επιπτώσεων της τουριστικής ανάπτυξης (Τσάρτας, 1996,σ.53).Μεγάλος είναι ο αριθ΅ός των ΅ελετών σχεδιασ΅ού τουριστικής ανάπτυξης πουεκπονούνται σε παγκόσ΅ιο αλλά και εθνικό επίπεδο. Ανεξάρτητα από το αν εφαρ΅όζονται ή όχι,ο ρόλος τους θεωρείται αναγκαίος για την αντι΅ετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων από τηναπρογρα΅΅άτιστη ανάπτυξη, αλλά και για την εξασφάλιση της βιωσι΅ότητας των νέωντουριστικών περιοχών σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον (Μπριασούλη, 2000, σ. 124).Η παρούσα εργασία αποτελεί ΅ία προσπάθεια ΅ελέτης και σχεδιασ΅ού της δυνατότηταςτουριστικής ανάπτυξης ήπιου τουρισ΅ού του Νο΅ού Κεφαλονιάς. Η Κεφαλονιά αποτελεί ένανησί ΅ε ανεπτυγ΅ένο τουρισ΅ό, ΅ε κυρίαρχο ΅οντέλο της τουριστικής του ανάπτυξης τον΅αζικό τουρισ΅ό και ΅ε χαρακτήρα εποχιακό, αφού παρουσιάζει έντονη κινητικότητα κατάτην διάρκεια της θερινής περιόδου. Παρά την ύπαρξη συνεχώς αυξανό΅ενου αριθ΅ούτουριστικών επιχειρήσεων εναλλακτικού τουρισ΅ού στο νησί της Κεφαλονιάς, το ΅οντέλοτου ήπιου και εναλλακτικού τουρισ΅ού δεν έχει αποτελέσει έως τώρα ένα καθιερω΅ένοπρότυπο διακοπών. Λόγω της έλλειψης ερευνών που να εξετάζουν της αντιλήψεις τωνεπενδυτών για την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη του νο΅ού Κεφαλονιάς, η παρούσα ΅ελέτηέρχεται να διερευνήσει της αντιλήψεις όλων των ε΅πλεκο΅ένων ΅ε τον τουριστικό το΅έατου νο΅ού, φορέων, ώστε να εντοπιστούν οι παράγοντες εκείνοι που αναστέλλουν τηναειφόρο ανάπτυξη, και να προταθούν ενέργειες για την ΅ελλοντική της ανάπτυξη.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANAGNOSIADHS%20THEOFANHS.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.