Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17407
Title: Το ISO στις τουριστικές επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης catering/ξενοδοχεία
Authors: ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει την έννοια της ποιότητας, η οποία αργά αλλά σταθερά, αρχίζει να γίνεται πλέον απαίτηση στο σύγχρονο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης της κοινωνίας. Ποιότητα όχι μόνο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες αλλά και στο περιβάλλον, στα τρόφιμα, στις συνθήκες εργασίας και στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και του κράτους.Τα κράτη, οι οργανισμοί, οι εταιρείες αλλά και οι άνθρωποι μεμονωμένα με την βοήθεια της τεχνολογίας, η οποία συμβάλλει τα μέγιστα στην απόκτηση της πληροφορίας και της γνώσης αναζητούν συνεχώς την ποιότητα, τόσο ως πελάτες και καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών όσο και ως προμηθευτές αυτών.Η διπλωματική αποτελεί στο σύνολό της έρευνα και συλλογή στοιχείων από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Εταιρείες Catering, ξενοδοχεία, εταιρείεςσυμβούλων και φορέων πιστοποίησης, ανώτατα στελέχη διοίκησης και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνέβαλλαν ώστε να συγκεντρωθεί το υλικό που παρουσιάζεται.Παρουσιάζεται πρωτότυπο υλικό, σύμφωνα με τη δομή και τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, λειτουργικά έντυπα, συνεντεύξεις κι ερωτηματολόγια.Μελέτες περιπτώσεως χρησιμοποιούνται ως παραδείγματα για να διακρίνουμε τόσο τη θεωρητική προσέγγιση, όσο και τις ανάγκες που προκύπτουν κατά την εφαρμογήσυστημάτων διαχείρισης της ποιότητος.Κύρια συμπεράσματα της εργασίας, οι λόγοι που οδηγούν μια επιχείρηση στην πιστοποίηση του Συστήματος Ποιότητας αλλά και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσειαπό την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου είναι μεταξύ άλλων:• Η διεθνής αναγνώριση της πιστοποίησης κατά ISO προβάλλει την εταιρεία και χρησιμοποιείται σαν στοιχείο ανταγωνισμού και marketing.• Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο σε κάθε επιχείρηση να λειτουργεί βάσει στόχων.• Εγκαθιστά στόχους και διαδικασίες επίτευξης τους σε κάθε τμήμα της επιχείρησης.• Προσανατολίζει την επιχείρηση στον πελάτη (πελατοκεντρικό σύστημα).• Αντιμετωπίζει τις νέες λειτουργίες της εταιρείας σαν διεργασίες, συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωσή της, στην καταγραφή και μείωση του κόστους.Θα πρέπει να γίνει νωρίς κατανοητό από όλους ότι η επιβίωση στο μέλλον θα ανήκει σε αυτούς τους οργανισμούς και εταιρείες οι οποίες θα διαθέτουν το ανταγωνιστικόπλεονέκτημα της ποιότητας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.