Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17388
Title: Τουριστικός σχεδιασμός μάρκετινγκ [Cd-rom] : η περίπτωση της τεχνητής λίμνης του Λάδωνα : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΣΦΥΡΗΣ Θ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Η εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ για την περιοχή που περιβάλει την τεχνητή λίμνη του Λάδωνα, αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Η υπό εξέταση περιοχή βρίσκεται σε κομβική θέση, στην καρδιά της Πελοποννήσου, μέσα σε ένα εξαιρετικής ομορφιάς φυσικό περιβάλλον. Η οικονομία της στηρίζεται στη γεωργία και την κτηνοτροφία και σε πολύ μικρότερο βαθμό στον τουρισμό. Ο χαμηλός βαθμός ανάπτυξης της περιοχής, σε συνδυασμό με την ύπαρξη ανεκμετάλλευτων ελκτικών τουριστικών πόρων, καθιστά αναγκαία την εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ, προκειμένου να βελτιωθεί το τουριστικό προϊόν της, να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητά της και να αποτελέσει ο τουρισμός πηγή ανάπτυξης για την περιοχή. Αρχικά ορίζεται το εννοιολογικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται η παρούσα εργασία και στη συνέχεια παρουσιάζεται αναλυτικά η προς εξέταση περιοχή. Κατόπιν, γίνεται αναφορά στο σχεδιασμό τουριστικού μάρκετινγκ και αναπτύσσεται η μεθοδολογία της έρευνας. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έλλειψη δευτερογενών στατιστικών στοιχείων, διεξήχθη έρευνα στην περιοχή, με τη χρήση ερωτηματολογίων, προκειμένου να αντληθεί μέσω αυτής η απαραίτητη πληροφόρηση για τη στρατηγική ανάλυση της περιοχής και τη στρατηγική κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η στρατηγική ανάλυση μέσα από την ανασκόπηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ, την ανάλυση της τουριστικής αγοράς και την ανάλυση SWOT. Στη συνέχεια διατυπώνονται οι στόχοι του σχεδίου μάρκετινγκ και επιλέγονται οι στρατηγικές που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξή τους. Ακολούθως καταρτίζεται ο προϋπολογισμός του σχεδίου μάρκετινγκ. Στο τέλος του παρόντος σχεδίου, διατυπώνονται οι προτάσεις σχετικά με το μείγμα μάρκετινγκ. Οι προτάσεις αναφέρονται στη βελτίωση των υποδομών, την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη εναλλακτικών δραστηριοτήτων τουρισμού. Επίσης προτείνεται η διατήρηση ανταγωνιστικών τιμών, η διανομή του τουριστικού προϊόντος μέσα από τη δημιουργία διαδικτυακής πύλης και τηλεφωνικού κέντρου που θα παρέχουν τουριστικές πληροφορίες και θα πραγματοποιούν κρατήσεις και η στοχευμένη προβολή μέσα από ένα συνδυασμό διαφήμισης, δημόσιων σχέσεων και άμεσου μάρκετινγκ.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SFYRIS%20IOANNHS.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.