Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17387
Title: Διοίκηση προσωπικού ξενοδοχειακών επιχειρήσεων [Cd-rom] : η υποκίνηση ως μέσο εξασφάλισης υψηλής απόδοσης των εργαζομένων και επίτευξης των εταιρικών στόχων : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΕΛΕΝΗ ΤΟΓΚΑΡΙΔΟΥ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πώς και γιατί λειτουργεί η υποκίνηση του προσωπικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι εργαζόμενοι να γίνουν πιο παραγωγικοί όσο και πρόθυμοι για να κάνουν αποτελεσματικά τη δουλειά τους, ώστε τελικά να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων των ξενοδοχείων. Αρχικά, στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζονται συνοπτικά όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την επιχειρηματική λειτουργία και την απασχόληση στα ξενοδοχεία για τη διαμόρφωση μιας γενικής εικόνας του ξενοδοχειακού κλάδου. Έπειτα, γίνεται προσέγγιση του εννοιολογικού περιεχομένου της υποκίνησης και ανάλυση της διαδικασίας της, αναφορά στο ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα αμοιβών και καταγραφή ορισμένων αποτελεσματικών μεθόδων υποκίνησης των ατόμων στον εργασιακό τους χώρο και αύξησης της παραγωγικότητάς τους. Ακολουθεί η παρουσίαση των πιο γνωστών θεωριών υποκίνησης που προτείνουν τρόπους υποκίνησης των εργαζομένων και, στη συνέχεια, αναφέρονται οι εμπειρικές μελέτες εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί πάνω στο θέμα αυτό από άλλους μελετητές, καθώς και αναφορές επιστημονικών φορέων σχετικές με το θέμα. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας πραγματοποιείται εμπειρική διερεύνηση του ζητήματος της υποκίνησης των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Για το σκοπό αυτό, αρχικά καταγράφεται ο τρόπος υλοποίησης της έρευνας με τον καθορισμό του πληθυσμού και του δείγματος, την επιλογή της κατάλληλης δειγματοληπτικής μεθόδου, το σχεδιασμό του ερωτηματολογίου και τη συλλογή των απαντήσεων. Ακολουθεί η απεικόνιση των αποτελεσμάτων της έρευνας σε στατιστικά διαγράμματα, η ανάλυσή τους, καθώς και ο συσχετισμός τους με τις θεωρίες υποκίνησης που αναφέρθηκαν στο πρώτο μέρος της εργασίας. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες υποκίνησης των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι, κυρίως, οι οικονομικές αμοιβές, οι συνθήκες εργασίας, οι προοπτικές εξέλιξης και οι εργασιακές σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων και των προϊσταμένων τους. Στο τέλος της εργασίας συνοψίζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα και γίνονται υποδείξεις και προτάσεις για τη βελτίωση της ικανοποίησης και της υποκίνησης του προσωπικού.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TOGKARIDOY%20ELENH.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.