Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17382
Title: Εκπόνηση σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη της Ελούντας ως προορισμού πολυτελείας [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ - ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΝΝΑ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προώθηση του προορισμού της Ελούνταςσε προορισμό πολυτελείας.Σκοπός της εργασίας είναι να κατάρτιση ενός αποτελεσματικού σχεδίου Μάρκετινγκ για τονπροορισμό, μέσω του οποίου θα διατηρήσει μελλοντικά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πουήδη κατέχει μέσα στο ανταγωνιστικό και ιδιόμορφο τουριστικό περιβάλλον, διορθώνοντας ταυφιστάμενα λάθη και επιτυγχάνοντας βιώσιμη ανάπτυξη, κυρίως μέσω της συνεργασίαςόλων των συμμέτοχων του προορισμού: ιδιωτικών επιχειρήσεων, και δημοσίου τομέα. Τοσχέδιο μάρκετινγκ που θα προκύψει θα στηρίζεται στην στροφή της τουριστικής βιομηχανίαςμε τέτοιο τρόπο ώστε ο ιδιωτικός τομέας θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη προς αυτήντην νέα κατεύθυνση χρησιμοποιώντας μια συνεργατική προσέγγιση για να προωθήσει και ταδικά του συμφέροντα και πάνω από όλα τα συμφέροντα της περιοχής και των κατοίκων.Για την καλύτερη κατανόηση του προορισμού Ελούντα θα καταγραφεί η παρούσακατάσταση με την ανάλυση της ομάδας των πολυτελών ξενοδοχείων τα οποία διαμορφώνουνσήμερα το μάρκετινγκ και την εικόνα του προορισμού. Μέσω της θεωρητικής προσέγγισηςμε χρήση ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, καθώς και μετά από πρωτογενή καιδευτερογενή έρευνα του ίδιου του προορισμού, των πολυτελών ξενοδοχείων αλλά και τωνtour operator οι οποίοι είναι σημαντικοί συμμέτοχοι του προορισμού, εξάγαμε σημαντικάστοιχεία ώστε να καταρτίσουμε το σχέδιο Μάρκετινγκ για τον πολυτελή προορισμόΕλούντα.Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη μελέτη είναι τα εξής: Το μάρκετινγκ και τα εργαλεία του είναι σημαντικά για την ανάδειξη ενόςτουριστικού προορισμού. Το branding ενός προορισμού επηρεάζει θετικά την επιλογή των ταξιδιωτών Η μελλοντική επιτυχία της τουριστικής βιομηχανίας εξαρτάται από την ευημερίαόλων των συμμέτοχων του προορισμού. Αναγκαία η δημιουργία ίδρυσης ενός Τουριστικού Οργανισμού, ο οποίος θαδιαχειρίζεται τον προορισμού Συνεργασία με τους τοπικούς φορείς του δημόσιου. Η επιτυχία της τουριστικής‘βιομηχανίας’ θα εξαρτηθεί από τη συνεργασία του ιδιωτικού τομέα (τουριστικώνεπιχειρήσεων) με τους φορείς του δημόσιου.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIKONOMIDOU%20ANNA.pdf3.36 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.