Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17381
Title: Διασφάλιση ποιότητας και εφαρμογή του ISO 9001 στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις [Cd-rom] : η περίπτωση του Hotel Kastro : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΜΑΔΟΥΛΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Είναι γεγονός ότι στη δεκαετία που βαδίζουμε η ποιότητα παίζει ίσως το σημαντικότερο ρόλο και παράγοντα ανάπτυξης, όχι μόνο των επιχειρήσεων, αλλά και γενικότερα της κοινωνίας. Σκοπός κάθε επιχείρησης είναι να πετύχει όσο το δυνατόν υψηλότερη ποιότητα με το λιγότερο δυνατό κόστος. Στη προσπάθειά τους αυτή, οι επιχειρήσεις πρέπει να ελέγχουν και να βελτιώνουν συνεχώς τον εξοπλισμό και την παραγωγική τους διαδικασία, ώστε τα προϊόντα που θα παράγουν να είναι ποιοτικά αναβαθμισμένα.Η ανάπτυξη της ΔΟΠ είναι μια νέα νοοτροπία του μάνατζμεντ, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και αντιμετωπίζει με επιτυχία τις απαιτήσεις  της ποιότητας. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η αλλαγή της νοοτροπίας μιας επιχείρησης με στόχο την ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση είναι βάση για την επιβίωση όλων των επιχειρήσεων.Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι αφενός η ανάλυση θεωρητικών εννοιών όπως η Ποιότητα, η Ποιότητα των Υπηρεσιών και τεχνικές μέτρησης αυτής, η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, η Διασφάλιση Ποιότητας καθώς και  παρουσίαση των προτύπων της σειράς ISO αλλά και αφετέρου η εφαρμογή στην πράξη ενός συστήματος ISOσε ένα ξενοδοχείο.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ανάλυση της έννοιας και σημασίας της Ποιότητας για μια επιχείρηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της Ποιότητας Υπηρεσιών. Αυτή η ανάλυση κρίθηκε σκόπιμη να γίνει εφόσον μια ξενοδοχειακή επιχείρηση είναι μια επιχείρηση υπηρεσιών. Στη συνέχεια παρατίθενται οι έννοιες της Διασφάλισης Ποιότητας και ενός Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας ISO, καθώς και οι ορισμοί της Τυποποίησης, Πιστοποίησης και Διαπίστευσης προκειμένου να ξεκαθαριστούν οι έννοιές τους, εφόσον (ιδιαίτερα μεταξύ των εννοιών της Τυποποίησης και της Πιστοποίησης) συχνά παρατηρείται από μέρους των επιχειρήσεων μία σύγχυση ως προς τις διαφορές τους.Το τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας αποτελεί το «πρακτικό» μέρος αυτής. Η μελέτη περίπτωσης δείχνει την λειτουργία ενός ξενοδοχείου στο οποίο έχει εφαρμοστεί ένα σύστημα ISO9001 και έχει πιστοποιηθεί κατά αυτό.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MADOYLKA%20AIKATERINI.pdf875.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.