Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17375
Title: Η ικανοποίηση των πελατών στις επισιτιστικές μονάδες [Cd-rom] : η περίπτωση του "Αγαμέμνων Παλλάς" : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ ΕΛΕΝΗ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Κάθε επιχείρηση που επιδιώκει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί στην αγορά, θέτει ως έναναπό τους πρωταρχικούς στόχους της την ικανοποίηση των πελατών της. Η ικανοποίηση τωναναγκών των πελατών αποτελεί κομβικό σημείο για κάθε επιχείρηση. Άλλωστε, δεν πρέπεινα ξεχνάει κανείς ότι, οι επιχειρήσεις υπάρχουν μόνο όταν υπάρχουν πελάτες. Πολλέςεπιχειρήσεις, διενεργούν έρευνες με σκοπό την μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών τουςαπό τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγουν και προωθούν στην αγορά, προκειμένου ναεντοπίσουν τη θέση που κατέχουν στην αγορά και να διασφαλίσουν όσο το δυνατόνκαλύτερα την επιβίωση και την ανάπτυξή τους.Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών μιας συγκεκριμένης επισιτιστικής επιχείρησης πουδραστηριοποιείται στον τουριστικό κλάδο, ως παραγωγός γευμάτων σε τουριστικά γκρουππου διακινούνται μαζικά μέσω τουριστικών πρακτόρων είναι το κύριο θέμα έρευνας τηςπαρούσας διπλωματικής εργασίας. Κύριος στόχος της μελέτης ήταν η εξαγωγήσυμπερασμάτων σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της επιχείρησης,προκειμένου να εντοπιστούν τα αδύνατα σημεία αυτής και να επαναπροσδιοριστεί ηστρατηγική της εφόσον χρειαστεί, προς όφελος της ίδιας, αλλά και των πελατών της.Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε έρευνα σε πελάτες της εν λόγω επιχείρησης, τααποτελέσματα της οποίας ήταν ιδιαίτερα ευχάριστα καθώς έδειξαν ότι οι πελάτες της είναιιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το προϊόν του εστιατορίου. Οι πελάτες της, στη συντριπτικήπλειοψηφία τους, χαρακτηρίζονται πλέον ως «πιστοί πελάτες» γεγονός που της προσδίδει ένασοβαρό συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά. Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα πουπροέκυψαν από τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών του εστιατορίου, είναι αυτά πουεκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθούν και οιαπαραίτητες βελτιώσεις στο προϊόν της επιχείρησης
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PAPAMIXAIL%20ELENH.pdf788.34 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.