Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17367
Title: Τα παράπονα των τουριστών στο τουριστικό κύκλωμα και η συμβολή τους στη διοίκηση ολικής ποιότητας [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: Κύριος στόχος την διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή των παραπόνων τωνταξιδιωτών τουριστών στο τουριστικό κύκλωμα. Τα παράπονα των τουριστών είναι οδείκτης ποιότητας για μια τουριστική επιχείρηση. Η ικανοποίηση των πελατών για μιααξιομνημόνευτη ταξιδιωτική εμπειρία είναι ο στόχος για κάθε τουριστική επιχείρηση.Στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική υιοθετούνται κάποια μοντέλα Ολικής Ποιότητας ωςδικλείδα ασφαλείας για την επίτευξη του στόχου.Το ιντερνέτ αλλά και το mobile marketing δημιουργούν το νέο γρήγορο ανέξοδοεπιχειρηματικό εργαλείο τόσο για την διανομή όσο και για τη διαφήμιση του τουριστικούπροϊόντος.Από την επεξεργασία της έρευνας μου προκύπτουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα τόσο γιαπεραιτέρω διερεύνηση αλλά και την υιοθέτηση κατάλληλης τουριστικής πολιτικής αφούδιαπιστωθήκαν ελλείψεις - αδυναμίες σε θέματα όπως εκπαίδευσης, τουριστικής συνείδησης,υγιεινής, εξυπηρέτησης πελατών, κακού σχεδιασμού μηχανημάτων - εξοπλισμού αλλά καιαπαρχαιωμένες προδιαγραφές σε ξενοδοχεία, κακή διοίκηση, ελλιπής κρατικός έλεγχος,ανεπαρκής νομοθεσία για κατοχύρωση δικαιωμάτων των τουριστών, υστέρηση σε κρατικέςυποδομές, ανεκμετάλλευτες κρατικές ή κοινοτικές επιχορηγήσεις. Η τοπική αυτοδιοίκησηαναλαμβάνει να επιτελέσει ένα ενεργό ρολό στη διατήρηση του περιβάλλοντος όπως και τωνυπολοίπων τουριστικών πόρων αλλά και χάραξη μιας υπεύθυνης τουριστικής πολιτικής.Μόνο οι κατεξοχήν τουριστικοί προορισμοί όπως Ρόδος , Σαντορίνη, Κέρκυρα, όπωςκαταδεικνύεται από την προσωπική μου έρευνα ως προς στις αναπτυξιακές τουριστικέςεπιχειρήσεις έχουν αναπτύξει μια τεχνογνωσία και μια οργάνωση ενώ στην υπόλοιπηηπειρωτική Ελλάδα δεν δίδεται η απαιτούμενη προσοχή αλλά και εκμετάλλευση τωντουριστικών πόρων που διαθέτουν αλλά και τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.Μέσα στην συνολική έρευνα διαφαίνεται ότι απαιτείται η συμμετοχή και συνεργασία όλωντων φορέων για να επιτευχθεί όσο το δυνατόν βελτιστοποίηση της ταξιδιωτικής εμπειρίας τουτουρίστα ώστε αυτό να οδηγήσει σε μια αειφόρο ανάπτυξη.Σημαντική παράμετρος όμως αποτελεί και ο ανθρώπινος παράγοντας αλλά και η στελέχωσητόσο των ιδιωτικών επιχειρήσεων αλλά και δημοσίων φορεων με προσωπικό με τουριστικήπαιδεία από όλες τις βαθμίδες. Τα σημερινά δεδομένα στον επιχειρηματικό κόσμοεπιβάλλουν την εξειδίκευση αλλά και την συνεχή επιμόρφωση για να επιτευχθούν οιπροβλεπόμενοι στόχοι. Τελικά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα προβλήματα και ταπαράπονα που αντιμετωπίζει ένας τουρίστας τον οδηγεί σε μια δυσαρέσκεια με συνέπεια ναέχει μια χαμηλή ποιότητα ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File SizeFormat 
PAPAKOSTAS%20ANDREAS.zip8.65 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.