Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17352
Title: Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ : μελέτη περίπτωσης: Δήμος Κοριτσάς
Authors: ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Issue Date: 29-Jul-2008
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΑπό την εποχή που οι τουριστικοί παραγωγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες ανταγωνιστικές πιέσεις το Μάρκετινγκ άρχισε να εφαρμόζεται στο χώρο του τουρισμού. Λόγω των ιδιαιτεροτήτων που χαρακτηρίζουν την τουριστική αγορά, υιοθετήθηκε ένα ξεχωριστό Τουριστικό Μάρκετινγκ, το οποίο είναι πιο ευρύ από το Μάρκετινγκ των βιομηχανικών αγαθών και των υπηρεσιών.Το σχέδιο μάρκετινγκ αποτελεί το βασικό και κρίσιμο εργαλείο που κατευθύνει και συντονίζει την προσπάθεια του μάρκετινγκ.Έτσι σε μία εποχή όπου ο τουριστικός προορισμός αποτελεί πλέον το βασικό πεδίο στο οποίο επικεντρώνεται η τουριστική ζήτηση είναι απολύτως αναγκαίο να υπάρχει ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την περιοχή του  Δήμου Κόνιτσας ώστε να αποτελέσει τον οδηγό για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.Ο σαφής προσδιορισμός, η ανάλυση των δεδομένων και η κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για τη διατύπωση ενός σχεδίου μάρκετινγκ.Με βάση τις διαπιστώσεις αυτές επιχειρείται στην παρούσα εργασία:1) Η θεωρητική προσέγγιση εννοιών από το χώρο του Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάρκετινγκ.2) Η καταγραφή και η ανάλυση των δεδομένων της περιοχής μέσα από τα στοιχεία της πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας και3) Η πρόταση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ ως κρίσιμου και χρήσιμου εργαλείου τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης για το Δήμο Κόνιτσας και την περιοχή του.Η πρόταση αυτή που αποτελεί την πρώτη πρόταση που έχει γίνει μέχρι σήμερα, έχει ως κυρίαρχο στόχο να συμβάλλει στην προσπάθειά του Δήμου Κόνιτσας και των φορέων της πόλης, στην ανάδειξη της περιοχής τουριστικού προορισμού κυρίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού.Η υλοποίηση της, είναι κυρίως θέμα του Δήμου Κόνιτσας και των φορέων τους, και τα αποτέλεσμα της μπορούν τόσο να μετρηθούν όσο και να αξιολογηθούν στο μέλλον από τον ίδιο το δήμο και τους φορείς του.Λέξεις κλειδιά:1. Mάρκετινγκ 2. Προϊόν 3. Υπηρεσίες 4. Τουρισμός 5. Τουριστικό Μάρκετινγκ 6. Τουριστικό προϊόν 7. Τουριστικός προορισμός 8. Σχέδιο μάρκετινγκ 9. Δήμος Κόνιτσας 10. Κόνιτσα
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.