Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜΑΡΙΑΝΘΗ ΤΑΚΟΥΣΙΔΟΥel
dc.date.accessioned2013-12-16T13:11:15Z-
dc.date.available2013-12-16T13:11:15Z-
dc.date.issued2007el
dc.date.submitted2007el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/17264-
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣΗ παρούσα μελέτη θα επιχειρήσει να προσεγγίσει το μείζον θέμα αειφορικής τουριστικής εξέλιξης – ανάπτυξης του Δήμου Γουμένισσας που εντάσσεται στον Νομό Κιλκίς. Προτείνονται, λοιπόν, μια σειρά έργων τουριστικής ανάπτυξης, που στόχο έχουν να βγάλουν την περιοχή από την τριακονταετή φθίνουσα πορεία, της εγκατάλειψης και της απομόνωσης που προκλήθηκε από τον πόλεμο της Σερβίας.Οι διαθέσιμοι πόροι της περιοχής σε συνδυασμό με τις επενδυτικές δραστηριότητες που μπορούν να υλοποιηθούν, της δίνουν τη δυνατότητα να βγει από την αφάνεια και να ενταχθεί σε ανταγωνιστικό επίπεδο.Με τη βοήθεια πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας και με τη χρήση του Τουριστικού Μάρκετινγκ ως πρακτικού εργαλείου, εντοπίσθηκαν οι ευκαιρίες, οι δυνατότητες, οι απειλές και οι αδυναμίες του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, και τέθηκαν γενικοί και ειδικοί στόχοι.Ωστόσο η δευτερογενής έρευνα είχε δισυπόστατο χαρακτήρα, αναφερόμενη από τη μια πλευρά στους φορείς της περιοχής για την αναγνώριση της υφιστάμενης τουριστικής εικόνας και τις δυνατότητες ανάπτυξης της και από την άλλη στον πληθυσμό με σκοπό τον εντοπισμό της κατάλληλης αγοράς – στόχου.Η επεξεργασία και η λεπτομερής ανάλυση της έρευνας και του Μάρκετινγκ, μας οδηγεί σε λύσεις και μέτρα που πρέπει να ληφθούν, προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας, χωρίς να προκληθούν οικονομικο – κοινωνικές συγκρούσεις στην περιοχή. Οι ανάπτυξη «ήπιων» μορφών τουρισμού αποτελούν το τέλειο μοντέλο για μια ισόρροπη, αειφορική και αποδοτική τουριστική ανάπτυξη. Ωστόσο, η δυσπιστία και ο φόβος των επενδυτών και του τοπικού πληθυσμού, επιβραδύνουν την εξελικτική πορεία της περιοχής.Η μελέτη κλείνει με μια σειρά από προτάσεις, που αναφέρονται στο μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμολόγηση, κανάλια διανομής, προώθηση - προβολή), καθώς και μ' ένα σχέδιο δράσης, βασιζόμενο σε πέντε Άξονες, του οποίου η οικονομική ενίσχυση και η υλοποίηση, μπορεί να αποφέρει ποιοτική αναβάθμιση και οικονομική ευημερία στην περιοχή.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageelel
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleΗ μελέτη τουριστικής ανάπτυξης του δήμου Γουμένισσας, Κιλκίς ως πρότυπο αειφορικού τουρισμού με χρήση ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμούel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Αγγλικά-enel
dc.date.accepted2007el
dc.audienceΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)el
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A4%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%9F%CE%A5%20%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%97.pdf
  Restricted Access
5 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.