Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17262
Title: Ίντερνετ μάρκετινγκ στο χώρο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
Authors: ΔΑΣΑΡΓΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει την δυνατότητα εφαρμογής προγραμμάτων Ίντερνετ Μάρκετινγκ στον Ξενοδοχειακό κλάδο, προγράμματα ικανά να προωθήσουν τα Ξενοδοχειακά προϊόντα στο Διαδίκτυο.Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να αναδείξει το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή τουρίστα ο οποίος χρησιμοποιεί το Διαδικτυο ως μέσω άμεσης πρόσβασης και παροχής πληροφοριών σχετικά με το τουριστικό προϊόν. Από την άλλη παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία στα οποία πρέπει να βασίσει την στρατηγική του το Ίντερνετ Μάρκετινγκ ούτος ώστε να πραγματοποιηθεί με επιτυχία η προβολή και προώθηση των προϊόντα των Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο χώρο του Διαδίκτυο.Η εργασία πραγματοποιήθηκε εφαρμόζοντας την βιβλιογραφική και δικτυακή έρευνα σχετικά με το Ίντερνετ Μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στο Ξενοδοχειακό κλάδο. Η έρευνα πεδίου πραγματοποιήθηκε για να διερευνηθούν οι συνθήκες της προσφοράς των Ξενοδοχειακών προϊόντων στο Διαδίκτυο.Ειδικότερα, η διπλωματική διαρθρώνετε σε δυο μέρη.A. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια στα οποία επιχειρείται η προσέγγιση της συμπεριφοράς του τουρίστα καταναλωτή σε σχέση με την εισβολή του Ίντερνετ στον τουρισμό, η ανάλυση του γιατί; αλλά και του πως; θα πρέπει ο Ξενοδοχειακός κλάδος να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα που προκύπτουν και τέλος επιχειρείται μια εννοιολογική προσέγγιση του Ίντερνετ Μάρκετινγκ.B. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει δυο κεφάλαια στα οποία αναλύεται η μεθοδολογία της ερευνάς , και πιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις παραμέτρους τις ερευνάς, στο ερωτηματολόγιο, στην μέθοδο συλλογής του ερωτηματολογίου και στο πληθυσμό του δείγματος. Στην συνέχεια παραθέτονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολόγιου που χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας, η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανά ερώτηση με την σειρά που τέθηκαν, ενώ μετά την ανάλυση ακολουθεί ο σχολιασμός.Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την παρούσα ερευνητική Εργασία είναι ότι οι Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμοστούν στον τρόπο που το Ίντερνετ Μάρκετινγκ προσπαθεί να οργανώσει την εκστρατεία τους στο Διαδίκτυο, λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ του σύγχρονου δυνητικού τουρίστα. Λειτουργώντας την ηλεκτρονική παρουσία της κάθε επιχείρησης και τις πωλήσεις τις συμπληρωματικά με τις συμβατικές δραστηριοτητές τους.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.