Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17261
Title: Εταιρική κουλτούρα ξενοδοχείου πολυτελείας πόλεως πολυεθνικής αλυσίδας (branded hotel) σε αντιδιαστολή με αντίστοιχης κατηγορίας ξενοδοχείο ιδιωτικών συμφερόντων (individually managed hotel) : η σημασία της εκπαίδευσης των μονίμων στελεχών πωλήσεων ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη των εταιρικών στόχων : ανάλυση διαδικασιών και πρακτικών εκπαίδευσης των πωλήσεων στις δύο κατηγορίες
Authors: ΑΝΝΑ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: 
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.