Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17250
Title: Πρόταση ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σε σχέση με το ρόλο των αγροτουριστικών συνεταιρισμών ως παράγοντα προστιθέμενης αξίας και διαφοροποίησης του εθνικού τουριστικού προϊόντος : μελέτη των ελληνικών αγροτουριστικών συνεταιρισμών
Authors: ΕΛΕΝΗ ΠΟΛΙΤΗ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την πρόταση σχεδίου μάρκετινγκ για τους αγροτουριστικούς συνεταιρισμούς. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού διενεργήθηκε έρευνα σε αγροτουριστικούς συνεταιρισμούς έτσι ώστε να προσδιοριστούν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες που παρουσιάζουν σήμερα οι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί, οι τομείς βελτίωσης και τα βασικά χαρακτηριστικά του μείγματος μάρκετινγκ.Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα είναι η ποσοτική έρευνα η οποία διενεργήθηκε μέσω ερωτηματολογίου το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τους παράγοντες επιτυχημένης λειτουργίας ενός αγροτουριστικού συνεταιρισμού και η απόδοση των αγροτουριστικών συνεταιρισμών σε αυτούς, οι τρόποι προώθησης και προβολής, η προέλευση και ο τύπος των καταναλωτών, τα κριτήρια επιλογής των προϊόντων και των υπηρεσιών, το αντικείμενο των εργασιών των συνεταιρισμών.Από την έρευνα προέκυψε ότι οι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα διοίκησης, μάρκετινγκ και εκπαίδευσης, να παρέχουν προϊόντα τα οποία θα τα χαρακτηρίζει η ποιότητα και η αυθεντικότητα, να επεκτείνουν το δίκτυο διανομής τους και τους τρόπους προώθησης των προϊόντωντους, να ενισχύσουν το προϊόν τους με επιπλέον δραστηριότητεςΜε βάση τα αποτελέσματα της έρευνας και τη στρατηγική ανάλυση για την εύρεση των δυνατών και αδύνατων σημείων, των ευκαιριών και των απειλών από το εξωτερικό περιβάλλον αλλά και την αξιολόγηση των ανταγωνιστών και των καταναλωτών, τέθηκαν οι στόχοι μάρκετινγκ και καθορίστηκαν οι στρατηγικές για κάθε ένα από τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι.Ο προσανατολισμός των αγροτουριστικών συνεταιρισμών στη φιλοσοφία του μάρκετινγκ κρίνεται αναγκαίος γιατί μόνο μέσω αυτού οι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί θα εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και είναι επίσης σημαντικό οι αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί να λειτουργήσουν ως επιχειρήσεις σε συνθήκες ανταγωνισμού.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%97%20%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%9D%CE%97.pdf666.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.