Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17244
Title: Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού (υποκίνηση) : η εφαρμογή της στις ξενοδοχειακές μονάδες Α-Β-Γ κατηγορίας του νομού Ευβοίας
Authors: ΔΟΥΛΟΥ ΕΥΜΟΡΦΙΑ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΣτην παρούσα εργασία επιχειρούμε να αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους ο άνθρωπος παρακινείται κυρίως στο εργασιακό του χώρο, για να επιτύχει αυτό που επιθυμεί, προσδοκά ή και ακόμη αυτό που του επιβάλλεται να πετύχει. Πως στην ουσία τα στελέχη των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα αυτά του προσωπικού ασκούν διοίκηση στο σύνολο των εργαζομένων διασφαλίζοντας για λογαριασμό των ανωτάτων στελεχών την αύξηση της εργασιακής αποτελεσματικότητας, της επιχειρηματικής κερδοφορίας και της παραγωγικότητας της εργασίας.Στις περισσότερες περιπτώσεις ο εργαζόμενος καλείται συνήθως να υλοποιήσει εργασιακούς στόχους που έχουν προκαθοριστεί από την διοίκηση της εταιρείας στην οποία απασχολείται, δηλαδή σε εκείνο τον εργοδότη που δανείζει έναντι ανταλλάγματος (που συνήθως είναι κάποια χρηματική μορφή μισθού ) την εργατική του δύναμη, γνώση, εμπειρία, εξειδίκευση κι ότι άλλο αυτός κατέχει.Η παρούσα διπλωματική έχει σαν στόχο την αντιμετώπιση της διαδικασίας της διοίκησης των ανθρώπινων πόρων σαν μία λειτουργία που αποτελεί ευθύνη όσων ασκούν διοίκηση. Να μάθουμε τις μεθόδους –διαδικασίες-αρχές της διοίκησης ανθρώπινων πόρων και ειδικότερα της υποκίνησης των εργαζομένων. Να εξετάσουμε πως η υποκίνηση λειτουργεί και εφαρμόζεται στις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού Ευβοίας . Η μέθοδος προσέγγισης θα γίνει μέσω της έρευνας –ερωτηματολόγιο.Η ανάλυση της εργασίας έγκειται στο να παρουσιάσει τις θεωρίες της υποκίνησης καθώς και τα κοινά ή παραπλήσια σημεία τους, να εμπλουτίσουμε τις θεωρίες με παραδείγματα. Κύριο χαρακτηριστικό του τουριστικού κλάδου είναι ότι αυτός βασίζεται κατά κύριο λόγο στο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο συνεισφέρει στις απαιτούμενες διευκολύνσεις και υπηρεσίες. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι αυτό που θα δημιουργήσει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για μία σωστή ανθρώπινη συμπεριφορά και επικοινωνία.Γενικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι οι διοικήσεις των ξενοδοχείων έχουν συνειδητοποιήσει την αξία αλλά και την ανάγκη εφαρμογής της υποκίνησης. Όλες οι διοικήσεις θεωρούν τα οικονομικά κίνητρα ως τα σημαντικότερα για την υποκίνηση των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες του επαγγέλματος. Επίσης οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσφέρουν στήριξη στους εργαζόμενους, κατάλληλες εργασιακές συνθήκες, καθώς επίσης θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους όχι μόνο ότι ευχαριστεί τους υφιστάμενους αλλά και ότι τους δυσαρεστεί. Συνεπώς θα πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Θα πρέπει να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα που θα καταστήσουν το ανθρώπινο δυναμικό στοιχείο διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%94%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A5%20%CE%95%CE%A5%CE%9C%CE%9F%CE%A1%CE%A6%CE%99%CE%91.pdf868.43 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.