Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17237
Title: Η συμβολή της διοίκησης ολικής ποιότητας στην ανταγωνιστικότητα των προσφερόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών
Authors: ΛΥΓΕΡΟΥΔΗΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΗ παρούσα εργασία εξετάζει την δυνατότητα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM) να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όσον αφορά στην προσφορά των ξενοδοχειακών υπηρεσιών. Παρουσιάζονται οι έννοιες του τουρισμού, του ξενοδοχειακού προϊόντος, της TQM και της ανταγωνιστικότητας, οι οποίες αποτελούν το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο αναφέρεται η εργασία.Εξετάζεται θεωρητικά, με την βοήθεια της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, η δυνατότητα παρέμβασης της TQM στην ανταγωνιστικότητα και παρουσιάζονται τα εμπόδια που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή της και οι περιορισμοί που τίθενται ως προς την αποτελεσματικότητα της. Ειδικότερα στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά οι αρχές, οι τεχνικές και τα εργαλεία της TQM, καθώς και οι παράγοντες που θεωρούνται κρίσιμοι για την αποτελεσματική της εφαρμογή και η παρέμβαση τους στην λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης.Το ερευνητικό μέρος της εργασίας αποτελεί η μελέτη περίπτωσης ενός ξενοδοχείου 5* των Αθηνών. Αφού ελέγχεται το επίπεδο υιοθέτησης της TQM στην εξεταζόμενη επιχείρηση, γίνεται η συγκριτική αξιολόγηση της επιχειρηματικής της επίδοσης, με τον μέσο όρο του κλάδου της, καθώς και με παρόμοιες επιχειρήσεις οι οποίες δεν εφαρμόζουν TQM, προκειμένου να εκτιμηθεί η ανταγωνιστική της θέση.Λέξεις κλειδιά: Τουρισμός, Ξενοδοχειακό Προϊόν, Ποιότητα, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Ανταγωνιστικότητα.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.