Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17209
Title: Εκπόνηση στρατηγικού τουριστικού σχεδίου marketing για το νομό Φλώρινας
Authors: ΚΕΤΣΕ ΜΑΡΙΑ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ τουριστική αγορά λειτουργεί μέσα σε ένα πλαίσιο, χαρακτηριζόμενο για τις αυξανόμενες προκλήσεις του. Ως επακόλουθο, προέκυψε η ανάγκη για χρήση επιστημονικών εργαλείων, ούτως ώστε να επέλθει η αποτελεσματικότερη τουριστική ανάπτυξη και προώθηση των τουριστικών προορισμών διεθνώς. Με βάση αυτό το δεδομένο η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ, ως συνδετικός κρίκος μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, συντελεί στον αποτελεσματικό σχεδιασμό και εκτέλεση διαδικασιών τιμολόγησης, προώθησης και διανομής αγαθών και υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή, παίζοντας ένα συμμαχικό ρόλο στην προσαρμογή και αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας.Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα, στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η εκπόνηση του στρατηγικού τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ για το Νομό Φλώρινας. Πρόκειται για μια περιοχή που επιδιώκει την αναγνώριση και επικράτησή της, ως εναλλακτικός τουριστικός προορισμός τόσο στην εσωτερική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Στρατηγικό σκοπό του σχεδίου αποτελεί η δημιουργία ενός πλαισίου για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της ανταγωνιστικότητας της περιοχής και την προώθηση ενός βιώσιμου και ποιοτικού τουρισμού μέσω των αρχών της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης, της διαφοροποίησης και της ποιοτικής αναβάθμισης οι οποίες με τη σειρά τους συνεπάγονται την αύξηση του μεριδίου της στην τουριστική αγορά.Σε πρώτο στάδιο προσδιορίζεται η έννοια του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, αποσκοπώντας στη διασάφηση των όρων και των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν για την εκπόνηση της εργασίας. Σε επόμενο στάδιο, γίνεται καταγραφή και ανάλυση των αποτελεσμάτων της δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας, τα οποία θεωρούνται απαραίτητα στοιχεία για την αξιολόγηση της τουριστικής προσφοράς και της τουριστικής ζήτησης του νομού, συνιστώντας τις εισροές για τη διατύπωση του τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η εκπόνηση του στρατηγικού τουριστικού σχεδίου μάρκετινγκ του νομού Φλώρινας που ακολουθεί, εμπεριέχει όλα τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού μάρκετινγκ και αποτελεί την τελική εκροή της δεδομένης εργασίας. Η αποτελεσματική χρήση του επιστημονικού αυτού εργαλείου, δύναται να εξελίξει το Νομό Φλώρινας σε έναν ανταγωνιστικό προορισμό με αυξανόμενη ζήτηση και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%9A%CE%95%CE%A4%CE%A3%CE%95%20%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.