Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/17198
Title: Housekeeping : παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη της ξενοδοχειακής μονάδας
Authors: ΠΟΥΛΑΚΗ ΖΩΗ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ εργασία αποσκοπεί αρχικά στην καταγραφή των μεταβλητών και των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν τη συμβολή του τμήματος Housekeeping της ξενοδοχειακής μονάδας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον άνθρωπο και το περιβάλλον, αλλά και των τρόπων με τους οποίους συμβάλλει στην βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Επίσης αποσκοπεί στη διερεύνηση των πρακτικών και των μεθόδων εκείνων οι οποίοι θα συμβάλλουν στη βελτίωση των όρων της παροχής αυτών των υπηρεσιών.Η εργασία αυτή αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό), το οποίο αποτελείται από 7 κεφάλαια αναφέρονται οι διάφορες πτυχές του μάνατζμεντ όπως αυτό ασκείται από το Housekeeping και στη συμβολή του στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον άνθρωπο και το περιβάλλον, αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζει στην βιώσιμη ανάπτυξη της τουριστικής μονάδας. Στο δεύτερο μέρος (ερευνητικό), το οποίο αποτελείται από 3 κεφάλαια γίνεται η παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας, η ανάλυση των ευρημάτων και η παράθεση συμπερασμάτων και προτάσεων για το εξεταζόμενο θέμα.Η έρευνα που ακολουθήθηκε είναι πρωτογενής κι επιλέχθηκε η εφαρμογή της ποιοτικής έρευνας, η οποία αποσκοπεί στην ουσιαστικότερη και βαθύτερη κατανόηση των μη εμφανών παραγόντων που επηρεάζουν τις συμπεριφορές.Τον πληθυσμό της έρευνας αποτελούν ξενοδοχεία πολυτελείας της Αθήνας, τα οποία ανήκουν σε ξενοδοχειακές αλυσίδες που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.Για την ελαχιστοποίηση της υποκειμενικότητας της έρευνας, εφαρμόστηκαν τα βασικά κριτήρια που προτείνει ο Decrop, προκειμένου η ποιοτική έρευνα να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη. Επιλέχθηκε η τεχνική της προσωπικής συνέντευξης σε βάθος με χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, με στόχο να μην υπάρχει περιορισμός από τους ερωτώμενους στο εύρος των πιθανών απαντήσεων.Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν και σχολιάσθηκαν οι άξονες και οι μεταβλητές που αφορούν στην οργάνωση του τμήματος Housekeeping και στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού που το στελεχώνει, καθώς επίσης και οι μεταβλητές που σχετίζονται με τη συμβολή του Housekeeping στο περιβάλλον, τον άνθρωπο και την βιώσιμη ανάπτυξη της ξενοδοχειακής μονάδας.Το βασικό συμπέρασμα που συνάγεται είναι ότι, το Housekeeping, ως το πιο νευραλγικό τμήμα της ξενοδοχειακής μονάδας, παρέχει υπηρεσίες στον άνθρωπο και το περιβάλλον και συμβάλλει στην βιώσιμη μονάδα της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Προκειμένου όμως για την ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρει, επιβάλλεται να υιοθετηθεί, τόσο από το συγκεκριμένο τμήμα, όσο και από τους ξενοδόχους και τις διοικήσεις τους, ένα μοντέλο διοίκησης προσανατολισμένο στην ολική ποιότητα
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%91%CE%9A%CE%97%20%CE%96%CE%A9%CE%97.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.