Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/16214
Title: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ : Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ
Authors: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΣΠΥΡΟΥ
Issue Date: 29-Jul-2009
Abstract: Η ποιότητα δεν επιβάλλεται προκύπτει ωςαπαραίτητη του ευαισθητοποιημένουπελάτη και ωςσυνειδητήεπιλογήτου κατασκευαστήτου προϊόντοςήτου παρέχοντοςτην υπηρεσία. Βασικήπροϋπόθεση ενόςΕθνικούΣυστήματοςυγείαςαποτελείηπαραγωγήυψηλήςποιότηταςυπηρεσιών υγείας Η ικανοποίηση του ασθενήαποτελείστιςμέρεςμαςποιοτικόδείκτη αξιολόγησηςτηςποιότηταςτων παρεχόμενωνυπηρεσιών υγείας Ορίζονταςτην υγεία ο Π.Ο.Υ. ως την κατάσταση τηςπλήρουςσωματικής ψυχικήςκαι κοινωνικήςευεξίαςτου ανθρώπου καθιερώνει και τηνσημαντικότητα στιςμέρεςμαςτηςαξιολόγησηςτηςποιότητα παροχήςυπηρεσιώνψυχικήςυγείας μέσα και απότο λόγο των χρηστών.Σκοπόςτηςεργασία ήταν να αξιολογήσει την ποιότητα των παρεχομένωνυπηρεσιών στιςψυχιατρικέςδομέςτου ΓενικούΝοσοκομείου Μυτιλήνης(Ε.Ι.Ψυχιατρικού ΨυχιατρικήΚλινική Γραφείο Ψυχολόγων, ΙατροπαιδαγωγικόΚέντρο),μέσα απότην μέτρηση του βαθμούικανοποίησηςτων επισκεπτών του, σε δύο διαστάσειςτων λειτουργιών του: α) τη υλικοτεχνικήυποδομήκαι τιςδιοικητικέςυπηρεσίεςκαι β) τοκλινικόέργο (ιατρικέςκαι παραϊατρικές νοσηλευτικέςυπηρεσίες, Ωςεπιμέρουςστόχοςτίθεται ο προσδιορισμόςτων παραγόντων, που συμβάλλουν στην ικανοποίηση ήμη τωνχρηστώνΗ έρευνα πραγματοποιήθηκε απότον Ιανουάριο Απρίλιο 2009 στιςδομέςτουΨυχιατρικούΤομέα του ΓενικούΝοσοκομείου Μυτιλήνης ΨυχιατρικήΚλινική Ε. Ι.Ψυχιατρικού ΙατροπαιδαγωγικόΚέντρο , Γραφείο Ψυχολόγων με τη βοήθεια δύοερωτηματολογίων κλειστών ερωτήσεων, (ανάλογα με τη δομήπου επισκεπτόταν οχρήστης, και συμπληρώνονταν με τη μέθοδο τηςπροσωπικήςσυνέντευξης αμέσωςμετάτην έξοδο των ασθενών-χρηστών απότον επαγγελματία υγείαςήκατάτην μέρα εξόδουτουςαπότην ψυχιατρικήκλινική Έτσι συμπληρώθηκαν συνολικά275 ερωτηματολόγια: 136 στα Ε.Ι Ψυχιατρικού 33 στο Ιατροπαιδαγωγικόκέντρο ,86 στο ΓραφείοΨυχολόγων (βαθμόςσυμμετοχής71,4%) και 26 στη ΨυχιατρικήΚλινική(βαθμόςσυμμετοχής100%)Σύμφωνα με τα αποτελέσματα στην Παροχή Υπηρεσιών ιατρικούπαραϊατρικού, νοσηλευτικού προσωπικού, οι ερωτηθέντεςεμπιστεύονται τιςγνώσειςκαι τιςδεξιότητέςτουςέως95,3%., είναι ικανοποιημένοι απότην συμπεριφοράκαι τις7ανθρώπινεςσχέσειςέωςκαι 94,9 %. Έως76,9% οι χρήστεςδεν είναι ικανοποιημένοι μετην επάρκεια προσωπικού Υπάρχει σεβασμόςτων ανθρωπίνων δικαιωμάτων σεποσοστόικανοποίησης96,1 %. Σχετικάμε την Υλικοτεχνική υποδομή, η ικανοποίησηέχει αρνητικόπρόσημο έωςκαι 61% για την κατάσταση των χώρων υγιεινής ΑπότηνΠαροχή Διοικητικών Υπηρεσιών οι χρήστεςτηςΨυχιατρικήςκλινικήςείναιικανοποιημένοι στο 65,3 % ενώστιςυπόλοιπεςδομέςστο 54,9 %.Συμπερασματικάη παρούσα έρευνα επιβεβαιώνει εν πολλοίςπροηγούμενεςέρευνεςπου έχουν γίνει στη χώρα μας οι οποίεςδιαπιστώνουν όντωςυψηλούςδείκτεςικανοποίησηςαπότιςιατρικέςπαραϊατρικέςκαι νοσηλευτικέςυπηρεσίεςκαι χαμηλούςδείκτεςικανοποίησηςαπότιςοργανωτικέςκαι ξενοδοχειακέςλειτουργίεςτωννοσοκομείων του ΕΣΥ. Παρέχει πληροφορίεςσχετικάμε την ζήτηση υπηρεσιώνψυχικήςυγείαςκαι ποιότητα παροχήςαυτών σε παραμεθόριο νησιωτικήπεριοχή
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SPYROY%20STYLIANH.pdf1.82 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.