Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/16046
Title: Πρόταση ανάπτυξης πολιτικής ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία (Τ.Ε.Ι.) στο γενικό νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας
Authors: ΚΡΙΜΠΟΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΦΑΙΔΡΑ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας μας ενδιαφέρει άμεσα όλους. Πρώτα – πρώτα ενδιαφέρει τους ασθενείς, οι οποίοι είναι χρήστες – καταναλωτές των υπηρεσιών αυτών, και ασφαλώς και τις οικογένειές τους. Η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας ενδιαφέρει, επίσης, τους επαγγελματίες υγείας οι οποίοι παρέχουν την υγειονομική φροντίδα (γιατρούς, νοσηλευτές, τεχνολόγους, διοικητικούς κ.α.) εκείνους οι οποίοι επωμίζονται το κόστος των υπηρεσιών υγείας (το κράτος, τους ασφαλιστικούς φορείς) και τέλος την ίδια την κοινωνία στο σύνολό της.Είναι φανερό όμως ότι η ποιότητα μπορεί να οριστεί διαφορετικά από το κράτος, τον ασφαλιστικό φορέα, από τη διοίκηση του νοσοκομείου, από τον ασθενή και διαφορετικά από τον γιατρό ή τον ερευνητή επιστήμονα.Στη συγκεκριμένη εργασία θα παρουσιαστεί η πρόταση ανάπτυξης πολιτικής ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων (Τ.Ε.Ι.) του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείου Βούλας».Τα δημόσια νοσοκομεία μέσω των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων παρέχουν πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στον πληθυσμό ύστερα από σχετική προ-συνεννόηση.Η οργάνωση των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων (Τ.Ε.Ι.) βασίζεται στο νόμο 1397/1983, αλλά σε κάθε δημόσιο νοσοκομείο φαίνεται ότι υπάρχουν ιδιαιτερότητες όσον αφορά την καθημερινή λειτουργία τους (π.χ. μπορεί να διατηρούν διαφορετικά βιβλία κίνησης κ.τ.λ.) στοιχεία τα οποία διευθετούνται με τον εκάστοτε οργανισμό και από αποφάσεις των οικείων Διοικητικών Συμβουλίων.Στην παρούσα εργασία γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή για την ποιότητα στην υγειονομική περίθαλψη. Παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο υγείας. Ακολούθως τονίζονται η αναγκαιότητα για συνεχή βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας σε γενικό πλαίσιο, τα οφέλη και προσδοκίες οι οποίες προκύπτουν από την επίτευξη του στόχου καθώς και η αξιολόγηση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας.Λέξεις κλειδιά: Ποιότητα, Παροχή Υπηρεσιών Υγείας, Δημόσια Νοσοκομεία, Λίστα ραντεβού, Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, Εξυπηρέτηση ασθενών, Ικανοποίηση πολιτών
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.