Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/15544
Title: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ
Authors: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΤΑΜΟΣ , ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Issue Date: 21-Jul-2009
Abstract: Τα τελευταία χρόνια το θέμα της ποιότητας στην εκπαίδευση έχει αναδειχθεί σεέναν από τους σημαντικότερους τομείς για έρευνα. Εξάλλου όλοι σήμερα αναφέρουντην ανάγκη αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σκοπός βέβαια κάθεαξιολόγησης θα πρέπει να είναι η βελτίωση της παρεχόμενης μόρφωσης με στόχο ναδώσουμε ουσιαστικά εφόδια στους σπουδαστές και μαθητές μας να ζήσουν σε ένακαλύτερο κόσμο με ουσιαστικές γνώσεις και δεξιότητες αλλά και με ολοκληρωμένηπροσωπικότητα.Στην εργασία γίνεται μία προσπάθεια να βελτιώσουμε την εκπαιδευτική διαδικασίασε δύο τμήματα ενός ΤΕΙ και για συγκεκριμένα μαθήματα και στη συνέχεια ναμετρήσουμε το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας. Ο σκοπός λοιπόν της παρούσαςεργασίας ήταν να δώσουμε απάντηση σε δύο καίρια ερωτήματα: Η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με συγκεκριμένες εκπαιδευτικέςπαρεμβάσεις θα μπορούσε να έχει αποτέλεσμα στην απόδοση των ερευνώμενωνσπουδαστών στα δύο τμήματα του ΤΕΙ; Η στάση των σπουδαστών άλλαξε με την εφαρμογή των παρεμβάσεων αυτών;Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν σημαντικά καθώς η απάντηση και στα δύοερωτήματα αυτά είναι καταφατική. Ελπίζουμε ότι η έρευνα αυτή θα βρεί συνεχιστέςστο χειμαζόμενο εκπαιδευτικό μας σύστημα για χάρη των παιδιών μας, των μαθητών σπουδαστών μας αλλά και της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα. Ο στόχος πρέπει ναείναι καλύτεροι επιστήμονες αλλά πάνω από όλα καλύτεροι άνθρωποι μέσα από τηνβελτίωση της διαδικασίας της εκπαίδευσης.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STAMOS%20-%20MIXAIL.pdf2.39 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.