Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/15408
Title: Αξιολόγηση φορέων παροχής υπηρεσιών επαγγελματικής κατάρτισης για εργαζόμενους στους τομείς υγείας και παιδείας
Authors: ΜΠΕΛΛΑΛΗΣ ΦΩΤΙΟΣ, ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΗ επαγγελματική κατάρτιση των εργαζομένων σε διάφορους χώρους, αποτελεί μία βασική και απαραίτητη διαδικασία που έχει ως σκοπό τη διασφάλιση ότι οι γνώσεις και δεξιότητές τους θα προσαρμόζονται συνεχώς και θα ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της θέσης εργασίας τους, αλλά και των ευρύτερων αναγκών της αγοράς εργασίας. Η αξιολόγηση των φορέων που παρέχουν επαγγελματική κατάρτιση αποτελεί μείζον θέμα, καθώς αυτοί είναι που επηρεάζουν κατά βάση την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των αποκτώμενων γνώσεων των εργαζομένων.Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η προσφορά στο διάλογο για το σχεδιασμό μιας πιλοτικής διαδικασίας αξιολόγησης των φορέων παροχής υπηρεσιών επαγγελματικής κατάρτισης στο χώρο της υγείας και παιδείας. Η συγκεκριμένη διαδικασία περιλαμβάνει κριτήρια, προϋποθέσεις, απαιτήσεις κ.λ.π. που οργανώνονται γύρω από επτά άξονες: α) οργάνωση των διαδικασιών αξιολόγησης, β) προσχεδιασμός της αξιολόγησης, γ) μεθόδευση αξιολόγησης της οργάνωσης και λειτουργίας του φορέα, δ) διαδικασίες και κριτήρια σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό, ε) κριτήρια για την κτιριακή υποδομή και τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, ζ) κριτήρια σχετικά με την παρεχόμενη κατάρτιση, και στ) κριτήρια σχετικά με την προώθηση στην απασχόληση των καταρτιζόμενων.Η πιλοτική διαδικασία αξιολόγησης αποτελεί μια πρόταση, η οποία χωρίς να υποκαθιστά τις επίσημες διαδικασίες αξιολόγησης, μελλοντικά θα μπορούσε να οδηγήσει στη δημιουργία ενός πιλοτικού προτύπου/εργαλείου αξιολόγησης των φορέων παροχής επαγγελματικής κατάρτισης για τη διαρκή ανίχνευση των ελλειμμάτων ποιότητας προς αναθεώρηση και βελτίωση της λειτουργίας τους. Απώτερος στόχος, μέσα από την εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση των δεδομένων και των προτύπων που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί θεωρητικά, είτε έχουν εφαρμοστεί στην πράξη, είναι η προσπάθεια θέσπισης ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων αξιολόγησης της προόδου και της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας των εν λόγω φορέων. Το γεγονός αυτό θα αυξήσει την αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, που σημαίνει βελτίωση της ποιότητας της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης στα πλαίσια της δια βίου μάθησης των εργαζόμενων ενήλικων.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.