Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14581
Title: Spiele im Primarbereich des DaF Unterrichts Theoretische und didaktische Aspekte
Authors: ΤΡΑΠΑΛΗ ΧΡΥΣΗ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΣτην παρούσα εργασία γίνεται η προσπάθεια να αναπτυχθεί και να εξηγηθεί, κατά πόσο είναι δυνατόν τα γλωσσικά παιχνίδια να εισαχθούν στο μάθημα της ξένης γλώσσας στα δημόσια δημοτικά σχολεία και πόσο μπορούν οι παιγνιώδεις δραστηριότητες να επηρεάσουν τα παιδιά, ώστε να έχουν θετική στάση απέναντι στο μάθημα των γερμανικών. Η παρούσα επιστημονική εργασία αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται σε δύο υποκεφάλαια. Στο πρώτο υποκεφάλαιο παρουσιάζεται η γερμανική ως ξένη γλώσσα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σκοπός είναι να δειχθεί η σπουδαιότητα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα στα δημοτικά σχολεία. Επιπρόσθετα καταδεικνύεται η κατάσταση στα δημόσια δημοτικά σχολεία, όπου εισήχθησαν τα παιχνίδια του πρακτικού μέρους. Στο δεύτερο υποκεφάλαιο σκιαγραφούνται τα χαρακτηριστικά και οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τα παιχνίδια. Επιπλέον αναλύονται οι μαθησιακοί στόχοι των γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα και στο τέλος κατηγοριοποιούνται τα γλωσσικά παιχνίδια και επιλέγονται σύμφωνα και συγκεκριμένα κριτήρια και δίδονται υποδείξεις για τη σωστή προετοιμασία, διεξαγωγή και αξιολόγηση των παιχνιδιών στην τάξη.Στο πρακτικό σκέλος παρουσιάζονται τρία γλωσσικά παιχνίδια: ένα παιχνίδι μνήμης, ένα παιχνίδι παντομίμας και ένα παιχνίδι ορθογραφίας με κάρτες. Επιπρόσθετα παρουσιάζεται ένα απαντητικό δελτάριο το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές και τα αποτελέσματα περιγράφονται και αξιολογούνται αναλυτικά.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9B%CE%97%20%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97.pdf377.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.