Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14434
Title: Zur Forderung der schriftlichen Kompetenz durch Webquests im Unterricht Deutsch als Fremdsprache : Bestandaufnahme und Erarbeitung von Vorschlagen zum netzgestutzten projektorientierten Lernen an griechischen offentlichen Schulen = Προαγωγή γραπτού λόγου στο μάθημα των Γερμανικών μέσω Webquests (ιστοεξερεύνηση) : καταγραφή κι επεξεργασία προτάσεων δικτυακά κατευθυνόμενων συνθετικών εργασιών μάθησης σε ελληνικά δημόσια σχολεία
Authors: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ
Issue Date: 2007
Abstract: 
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.