Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:36:55Z-
dc.date.available2013-12-16T10:36:55Z-
dc.date.issued2011-03-20el
dc.date.submitted2011-03-20el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/14260-
dc.description.abstractel
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languagefrfr
dc.language.isoΓαλλικά-frel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleLe rôle de l'identification des besoins et des motivations des apprenants du FLE dans le cadre d'un enseignement centré sur l'apprenantel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2011-03-20el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)el
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANASTASAKI%20MARIA.pdf
  Restricted Access
702.45 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.