Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14113
Title: L' ecrit au sein de l' ecole primaire [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΖΗ ΑΝΘΗ
Issue Date: 22-Jan-2008
Abstract: Στην παρούσα εργασία γίνεται μία μελέτη της θέσης που έχει ο γραπτός λόγοςτης Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο, eπιθυμώντας να συμβάλλουμε,κατά το δυνατό μέτρο, στη βελτίωση του μαθήματος της γαλλικής στο δημοτικό σχολείο.Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη : το θεωρητικό και το πρακτικό.Ξεκινώντας απο το πρώτο κεφάλαιο, θα μελετήσουμε τη θεωρία της διδακτικής,τις στρατηγικές μάθησης και, πιο συγκεκριμένα, τη θέση που πρέπει να έχει ο γραπτόςλόγος στη διδασκαλία της γαλλικής στο δημοτικό. Στη συνέχεια, θα εντοπίσουμε τασημεία του αναλυτικού προγράμματος που σχετίζονται με την κατανόηση και τηνπαραγωγή γραπτού λόγου. Τελειώνοντας αυτό το κεφάλαιο, παρουσιάζουμε όλες τιςδυσκολίες που εμποδίζουν την διδασκαλία του γραπτού λόγου.Στο δεύτερο μέρος της εργασίας μας παρουσίαζουμε την θέση του γραπτού λόγουμέσα στα εγχειρίδια που προτείνονται απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για το Δημοτικόσχολείο. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε ορισμένες προτάσεις, δηλαδή, δύοεπικοινωνιακές δραστηριότητες και ένα σχέδιο εργασίας. Σ αυτό το μέρος της εργασίαςμας, πρωταρχικός μας σκοπός είναι η επισήμανση του ρόλου των επικοινωνιακώνδραστηριοτήτων καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτή καταφέρνει να παρακινήσει ταπαιδιά και να διευκολύνει τη μάθηση του γραπτού λόγου, όπως προσδιορίζεται από τοσχετικό αναλυτικό πρόγραμμα.Συνοψίζοντας, ελπίζουμε ότι αυτή η εργασία θα αποτελέσει, κατά κάποιο τρόπο,σημείο αναφοράς για μια περαιτέρω έρευνα σχετικά με τη διδασκαλία της γαλλικής ωςξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο, δίνοντας προτεραιότητα στην συνολική ανάπτυξητου μαθητή μέσα από την επαφή του με μία ξένη γλώσσα.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZH%20ANTHI.pdf
  Restricted Access
2.67 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.