Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠΑΡΙΣΗ ΜΑΡΙΑel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:34:08Z-
dc.date.available2013-12-16T10:34:08Z-
dc.date.issued2008-01-22el
dc.date.submitted2008-01-22el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/14096-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει το βαθμό εφαρμογής της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικήςσε δύο σύγχρονα εγχειρίδια διδασκαλίας της Γαλλικής Γλώσσας που χρησιμοποιούνταιστην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Στη συνέχεια παρουσιάζει μια έρευνα μεερωτηματολόγιο που απευθύνεται σε καθηγητές γαλλικής του δημοτικού σχολείου. Στοθεωρητικό πλαίσιο, ορίζονται οι αρχές της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής. Στηνανάλυση των εγχειριδίων, εξετάζονται οι παράμετροι της διαφοροποίησης σταπεριεχόμενα των δύο εγχειριδίων (μεθοδολογικές προσεγγίσεις, στόχοι, γλωσσικά καιπολιτισμικά περιεχόμενα, ασκήσεις και δραστηριότητες, εποπτικό υλικό και κείμενα,αξιολόγηση). Επίσης, εξετάζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως διαμεσολαβητή τηςδιαφοροποίησης. Στη μεθοδολογία της έρευνας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα τωνερωτηματολογίων, που αφορούν στο βαθμό που οι εκπαιδευτικοί διαφοροποιούν ταδιδακτικά πακέτα ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών για να επιτύχουν την καλύτερηδυνατή συμμετοχή.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languagefrfr
dc.language.isoΓαλλικά-frel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleL' enseignement du FLE dans l' ecole primaire grecque [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : etude comparative de deux manuels didactiques approuves par le ministere de l' educationel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2008-01-22el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)el
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PARISI%20MARIA.pdf
  Restricted Access
4.39 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.