Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14084
Title: L' apport des journaux et des revues de jeunesse dans l' enseignement du FLE [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom] : enquete et resultats dans un gymnase grec
Authors: ΜΕΡΜΗΓΚΑ ΕΛΕΝΗ
Issue Date: 22-Jan-2008
Abstract: Η φροντίδα μαςσαν εκπαιδευτικοίείναι να κρατάμε πάντα το μαθητήσε επαγρύπνηση. Γι αυτότο λόγο θελήσαμε να κάνουμε μια έρευνα σε έναεπαρχιακόσχολείο για να δούμε αν κείμενα παρμένα απότον νεανικότύπομπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών. Να αναφέρουμε ότιπρόκειται για μαθητέςπου δεν έχουν καμία άλλη επαφήμε τη γαλλικήγλώσσαεκτόςαπότιςδυο ώρεςμαθήματοςτην εβδομάδα στο γυμνάσιο.Στο πρώτο κεφάλαιο του πρώτου μέρουςκάναμε μια σύντομηπαρουσίαση των μεθοδολογιών για να τονίσουμε την εξέλιξη τηςδιδασκαλίαςτηςγαλλικήςωςξένηςγλώσσας Στο δεύτερο κεφάλαιο εκθέσαμε τηνχρησιμότητα των αυθεντικών κειμένων μέσα στην τάξη. Στο τρίτο κεφάλαιοαναφερθήκαμε στο νεανικότύπο και την ιστορία του στη Γαλλία. Στη συνέχειααναλύσαμε την συνεισφοράτου νεανικούτύπου στην διδασκαλία τηςγαλλικήςγλώσσαςΤο δεύτερο μέροςαυτήςτηςεργασίαςείναι αφιερωμένο στηνδιδασκαλία μέσα στην τάξη κειμένων παρμένα απότον έντυπο τύπο.Καταρχήν αναφέραμε τουςστόχουςαυτήςτηςέρευνας το κοινόκαι τηνμεθοδολογία που υιοθετήσαμε για να ολοκληρώσουμε αυτήτη προσπάθεια.Στη συνέχεια παρουσιάσαμε τα σχέδια μαθήματοςγια διδασκαλία στην τάξη.Στο τελευταίο μέρος παρουσιάσαμε τα δυο ερωτηματολόγια πουδώσαμε στουςμαθητέςγια να αναλύσουμε τιςστάσειςτουςπροςτον τύπο.Τέλοςπαρουσιάσαμε τα αποτελέσματα αυτήςτηςέρευνας ]ιαπιστώσαμε ότι ηδιδασκαλία μέσω κειμένων απότον έντυπο τύπο κατάφερε να κεντρίσει τοενδιαφέρον των μαθητών και να τουςκάνει να αγαπήσουν το ξεφύλλισμα ενόςνεανικούπεριοδικούη μιας νεανικής εφημερίδας
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MERMIGKA%20ELENI.pdf
  Restricted Access
8.72 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.