Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/14068
Title: La conformite des manuels double clic 1 et grenadine 1 avec les suggestions du cadre europeen commun de reference pour les langues au domaine de l' evaluation et leur application dans deux classes de l' ecole primaire publique hellenique [Διπλωματική διατριβή] [Cd-rom]
Authors: ΜΑΡΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ
Issue Date: 22-Jan-2008
Abstract: Η παρούσα εργασία θέτει ως στόχο να μελετήσει την πολυδιάστατη έννοιατης αξιολόγησης της εκμάθησης, υπό το πρίσμα του Κοινού Ευρωπαϊκού ΠλαισίουΑναφοράς για τις γλώσσες, το οποίο αποτελεί αναμφισβήτητα στις μέρες μας την πιοσύγχρονη πρόταση στον τομέα της διδακτικής των ζωντανών γλωσσών.Συγκεκριμένα, στην παρούσα εργασία σκοπός μας είναι:· Να μελετήσουμε τον τρόπο που προσεγγίζουν την αξιολόγηση δύο σύγχρονεςμέθοδοι διδασκαλίας/εκμάθησης που προορίζονται για την Ε τάξη δημοτικούτου ελληνικού δημόσιου σχολείου· Να εξετάσουμε το κατά πόσο αυτές είναι συμβατές με τις αρχές και τιςυποδείξεις του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες· Να γνωστοποιήσουμε τα αποτελέσματα της εφαρμογής τους σε δύο τάξειςτης Ε δημοτικού του ελληνικού δημόσιου σχολείου.Αντικείμενο της μελέτης μας θα είναι τα εξής διδακτικά βιβλία (εγκεκριμέναγια την πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το Υπουργείο Παιδείας):· Double Clic 1, εκδόσεις Trait d union, Αθήνα, 2007, και· Grenadine 1, εκδόσεις Hachette, Παρίσι, 2003«Η σύγχρονη ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας της επικοινωνίας ανάμεσασε ευρωπαίους πολίτες με διαφορετικό γλωσσικό και πολιτισμικό υπόβαθρο» (ΚοινόΕυρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις γλώσσες, 2001, 6), καθώς και το αίτημαπολλών για την εξάπλωση της διδασκαλίας των γαλλικών στην ελληνικήπρωτοβάθμια εκπαίδευση, είναι οι παράγοντες που μας ωθούν να μελετήσουμε κατάπόσο τα εν λόγω διδακτικά βιβλία λαμβάνουν υπόψη τα νέα δεδομένα στον τομέατης διδακτικής.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GRAMMATIKOPOULOU%20MARINA.pdf15.74 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.