Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13975
Title: L approache actionnelle dans l enseignement/apprentissage du FLE : sa place dans le manuel C est Clair1
Authors: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΗ
Issue Date: 2007
Abstract: RÉSUMÉ EN GRECΤο Ευρωπαϊκό πλαίσιο αναφοράς για τις γλώσσες προτείνοντας μια καινούρια προσέγγιση για τη διδασκαλία και τη μάθηση των ζωντανών γλωσσών, βασισμένη στη δράση, επέδρασε ποικιλοτρόπως στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, στα διδακτικά εγχειρίδια καθώς και στις πρακτικές.Στο πλαίσιο αυτό τοποθετείται η παρούσα έρευνα, η οποία αποβλέπει να διερευνήσει το βαθμό αυτής της επίδρασης στο εγχειρίδιο C'est clair ! (1), το οποίο χρησιμοποιείται στο 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης, να μελετήσει τη δυνατότητα προσαρμογής του στις καινούριες μεθοδολογικές προτάσεις καθώς και τις επιπτώσεις στη διδασκαλία και μάθηση.Για τη διεξαγωγή της έρευνας προσπαθήσαμε αρχικά να ανακαλύψουμε μέσα στο εγχειρίδιο τις διδακτικές ενότητες των οποίων οι δραστηριότητες είναι αλληλένδετες, συγκλίνουν σ'ένα κοινό διδακτικό στόχο και κυρίως έχουν κοινωνική σκοπιμότητα. Έπειτα, δημιουργήσαμε διδακτικό υλικό, λαμβάνοντας υπόψη το εγχειρίδιο και το αναλυτικό πρόγραμμα και το εντάξαμε στη διδακτική πράξη.Για την ανάλυση του εγχειριδίου, την παραγωγή και παρουσίαση του διδακτικού υλικού στην τάξη στηριχτήκαμε κυρίως στις περιγραφές του Ευρωπαϊκού πλαισίου για την επικοινωνιακή ικανότητα, τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία.Τελικά από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι το εγχειρίδιο παρότι στοχεύει γενικά στην επικοινωνιακή προσέγγιση, εντούτοις επιτρέπει τη διδασκαλία και μάθηση σύμφωνα με τις αρχές της νέας προσέγγισης και συγκεκριμένα μέσω “καθηκόντων”, με σημαντικά οφέλη για τη μάθηση και τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο δημόσιο γυμνάσιο.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%9B%CE%91%CE%9C%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%91%CE%A1%CE%97%20%CE%91%CE%98%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91.PDF
  Restricted Access
7.49 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.