Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13912
Title: Le processus d acquisition de la competence orale dans l enseignement du FLE sur objectifs specifiques
Authors: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗΑυτή η έρευνα είναι μια κριτική σκέψη πάνω στην εκπαίδευση των γαλλικών για ειδικό κοινό και αφορά την κατάκτηση της προφορικής ικανότητας σε επίπεδο παιδαγωγικό και επικοινωνιακό,μέσα στο πλαίσιο των ΙΕΚ (Iνστιτούτα Eπαγγελματικής Kατάρτισης) της Ηλιούπολης της Κηφισιάς και του Πειραιά για τον τομέα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, στην ειδικότητα του βοηθού μαγειρικής τέχνης και για τον τομέα των τουριστικών υπηρεσιών, στην ειδικότητα ειδικός τουριστικού πρακτορείου.Με βάση μια επιτόπια έρευνα που περιλαμβάνει την πραγματοποίηση ενός μαθήματος και ενός ερωτηματολογίου που υποβάλλαμε στους μαθητές, η παρατήρηση στρέφεται στις χρησιμοποιούμενες μεθόδους σ' αυτά τα Iνστιτούτα και στις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην μάθηση του προφορικού λόγου.Το ενδιαφέρον αυτής της δουλειάς εστιάζεται στο να προτείνει σύγχρονες μεθόδους που χρησιμοποιούν πολλούς διαλόγους και αυθεντικά κείμενα του τομέα της επαγγελματικής εξειδίκευσης και διαχειρίζονται την πολιτιστική και διαπολιτισμική διάσταση της γλώσσας για να κατακτήσουν τα savoir-faire et savoir être, μια επαγγελματική αναγκαιότητα για τους μελλοντικούς υποψήφιους μάγειρες και υπαλλήλους τουριστικού πρακτορείου στην Ελλάδα, σε επαφή με την χώρα της διδασκόμενης γλώσσας.Αυτή η μελέτη συμπεραίνει με έναν αναπόφευκτο προβληματισμό, δηλαδή τον ρόλο του καθηγητή που συμβάλλει στην προοδευτική κατάκτηση της προφορικής ικανότητας μέσω της ενεργής μάθησης η οποία επικεντρώνεται σε εργασίες που πραγματοποιούνται βάσει ενός συνολικού σχεδίου.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%91%20%CE%92%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%97.pdf
  Restricted Access
10.11 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.