Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorATHINA-TATIANA GOULAel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:26:14Z-
dc.date.available2013-12-16T10:26:14Z-
dc.date.issued2007el
dc.date.submitted2007el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13855-
dc.description.abstractel
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languagefrfr
dc.language.isoΓαλλικά-frel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleLa motivation de l enseignant : un enjeu pour l engagement actif de l apprenant dans l enseignement/apprentissage du FLEel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2007el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας(ΓΑΛ)el
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.