Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤΣΙΑΜΠΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:21:25Z-
dc.date.available2013-12-16T10:21:25Z-
dc.date.issued2011-03-22el
dc.date.submitted2011-03-22el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13711-
dc.description.abstractel
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleINVESTIGATING READING COMPREHENSION: THE ROLE OF FLUENCY AND VOCABULARY IN EFL PRIMARY SCHOOL CLASSESel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2011-03-22el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSIAMBALI%20AIKATERINI.pdf
  Restricted Access
3.85 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.