Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜΑΡΙΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΑΤΟΥ-ΓΙΑΝΝΑΤΟΥel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:10:46Z-
dc.date.available2013-12-16T10:10:46Z-
dc.date.issued2008-08-27el
dc.date.submitted2008-08-27el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13531-
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τα μαθησιακά προβλήματα,ένα ζήτημα για το οποίο οι καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας χρειάζεται να είναιενημερωμένοι, αφού συχνά ασχολούνται με μαθητές οι οποίοι αντιμετωπίζουν μιασειρά από μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες εκδηλώνονται με τη μορφή γλωσσικώνδιαταραχών. Ειδικότερα, ασχολείται με τη δυσφασία και εξετάζει πως επηρεάζει τημάθηση της γλώσσας. Μέσα από τη μελέτης περίπτωσης μιας δεκαπεντάχρονηςμαθήτριας, εξετάζεται η επίδραση της δυσφασίας στο πεδίο της αναγνωστικήςικανότητας, εφαρμόζονται και συζητούνται δυνατές παρεμβάσεις με στόχο τηβελτίωση των αναγνωστικών δεξιοτήτων.Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει μια επισκόπηση των πιο συνηθισμένων ειδικώνμαθησιακών προβλημάτων, περιγράφει τις γλωσσικές διαταραχές που σχετίζονται μετα μαθησιακά προβλήματα και παρουσιάζει πως εκδηλώνονται στη σχολική τάξη. Τοδεύτερο κεφάλαιο, σε μια προσπάθεια να εξετάσει τις αιτίες τους, ασχολείται μεσυγκεκριμένα είδη ελλειμμάτων επεξεργασίας τα οποία ευθύνονται για τα μαθησιακάπροβλήματα. Τέτοιου είδους προβλήματα μπορεί να σχετίζονται με την εισροή, τηνοργάνωση, τη μνήμη και την παραγωγή. Στο τρίτο κεφάλαιο εξηγούνται οι τρόποι μετους οποίους τα ελλείμματα τα οποία εμποδίζουν την ανάπτυξη γλωσσικώνδεξιοτήτων επηρεάζουν και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Ακολουθεί μιαπεριγραφή του τρόπου με τον οποίο τα μαθησιακά στιλ και οι τροποποιήσεις τηςεκπαιδευτικής διαδικασίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν τημάθηση. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει συγκεκριμένα στην ανάγνωση, ορίζει τιςκύριες δεξιότητες οι οποίες εμπλέκονται στην κατανόηση κειμένου και προτείνειμεθόδους οι οποίες στοχεύουν στη βελτίωσή τους.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleLearning disabilities in teaching english as a foreign language [Cd-rom] : challenges and interventions: [Διπλωματική διατριβή]el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2008-08-27el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GIANNATOY%20MARIANNA.pdf
  Restricted Access
6.82 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.