Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:10:34Z-
dc.date.available2013-12-16T10:10:34Z-
dc.date.issued2008-08-27el
dc.date.submitted2008-08-27el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13521-
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της χρήσης του βίντεο στην ανάπτυξης της προφορικής ικανότητας μιας ομάδας-στόχου από νεαρούς μαθητές της Τετάρτης Τάξης Δημοτικού Σχολείου. Ειδικότερα η συγγραφέας προτίθεται να διαπιστώσει εάν η χρήση του βίντεο μπορεί να λειτουργήσει ως ερέθισμα για γλωσσική παραγωγή μέσα από δραστηριότητες προερχόμενες από την παρακολούθηση του βίντεο, καθιστώντας το έτσι ένα πολύτιμο εργαλείο για το δάσκαλο. Για το σκοπό αυτό της εργασίας, σχεδιάστηκε μια σειρά μαθημάτων που ενσωμάτωναν τη χρήση υλικού και τεχνικών βίντεο και διδάχτηκαν στην ομάδα-στόχο που αναφέρθηκε πιο πάνω. Έπειτα από τη διδασκαλία των σχεδιασμένων μαθημάτων ζητήθηκε από τους μαθητές να συμπληρώσουν μια φόρμα αυτό-αξιολόγησης και αξιολόγησης του υλικού που χρησιμοποιήθηκε στα μαθήματα. Αυτή η ποιοτική έρευνα καταδεικνύει τη δυνατότητα του βίντεο σαν εργαλείο που θα βοηθήσει την ανάπτυξη της προφορικής ικανότητας των νεαρών μαθητών.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleThe use of video as a means of enhancing the development of young learners' speaking skill [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2008-08-27el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DESPOINA%20MEYROBOYNIOTI.pdf805.89 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.